Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه الجزیره روند مقابله با ویروس کرونا و اقدامات اتخاذ شده از سوی دولت در این زمینه را تشریح کرد.

جوزپه کونته با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا رو به کاهش است، گفت: این یعنی آنکه اقدامات ما در حال نتیجه دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار نداشتیم که این ویروس در این سطح بسیار گسترده شیوع پیدا کند.

نخست وزیر ایتالیا افزود: نظام بهداشتی آماده این نوع از شرایط اضطراری نبود و ما فقط چند هفته برای از بین بردن ویروس وقت داشتیم. مرحله دوم مقابله با ویروس به مفهوم آن نیست که شرایط فورا عادی می شود، بلکه این مهم به صورت تدریجی تحقق می یابد.

او در ادامه به بیمارستان اعطایی قطر که امروز به ایتالیا رسید اشاره کرد و گفت: مشکلی با نحوه عملکرد اتحادیه اروپا در قبال کشورمان نداریم؛ چرا که این اتفاق تنها به ایتالیا محدود نیست اما زمان حاضر در تاریخ اتحادیه اروپا مهم و دوره ای اساسی است. اگر در ایجاد راه حل هایی برای همبستگی در این مسیر تسریع نشود، واکنش بسیاری از شهروندان ما منفی خواهد بود.

جوزپه کونته در پایان تاکید کرد: ویروس کرونا بسیار خطرناک است و اگر مراقب نباشیم دوباره شیوع آن اوج می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا اتحادیه اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • سخنرانی ضد اروپایی نخست وزیر مجارستان