Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:09:48 GMT

روسیه در نبرد با کرونا دو تا سه هفته حساس را پیش رو دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۶۱۵

روسیه در نبرد با کرونا دو تا سه هفته حساس را پیش رو دارد

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اهمیت روزهای آتی برای مهار ویروس کرونا در این کشور، از انجام اقداماتی برای حمایت از شاغلان روس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور روسیه عصر چهارشنبه از تلاشها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور و کمک به  تجار و شاغلان این کشور در این ایام خاص مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به انجام اقداماتی برای حمایت از تجار و شاغلان  این کشور در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.  پوتین گفت که به دلیل پیامدهای مخرب بالقوه، نمیتوان فعالیتهای اقتصادی در این کشور را متوقف کرد.

به نوشته رویترز، ولادیمیر پوتین افزود که روسیه در نبرد با ویروس کرونا دو تا سه هفته حساس را پیش رو دارد.

مرکز مبارزه با شیوع ویروس «کووید۱۹» در روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد طی بیست‌ وچهار ساعت گذشته ۱۱۷۵ مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده است. به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین ۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به ۸۶۷۲ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۶۳ تن افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ ا

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مقدمات سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در حال انجام است، گفت: در هفته‌های آینده شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه نهم فروردین ماه پس از مذاکرات با مقامات عالی ترکمنستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد؛ وزیر امور خارجه با اشاره به دیدار خود با رهبران عالی‌رتبه کشور ترکمنستان اظهار کرد: مروری بر چگونگی پیشرفت و اجرای آخرین توافقات بین سران دو کشور در تهران داشتیم؛ اتفاق نظر داشتیم در حوزه‌های انرژی، ترانزیت، حمل و نقل، علم و فناوری همکاری‌ها را توسعه بدهیم.

وی افزود: حجم تبادل تجاری ما به نحو رضایت‌بخشی در حال افزایش است و با توافقات امروز امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد یک جهش در حجم تبادل تجاری باشیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به رای‌زنی‌های صورت گرفته در خصوص موضوع آب و حق‌آبه ترکمنستان از سد دوستی که تحت تأثیر برنامه‌های بالادستی افغانستان قرار دارد، گفت: کمیته‌ای در این رابطه تلاش‌های جدی انجام خواهد داد تا اقدامات خارج از حوزه ایران و ترکمنستان بر منابع بالادستی حوزه آب تأثیری در حق‌آبه ایران و ترکمنستان در سد دوستی بر جای نگذارد.

وی تاکید کرد: پیش‌تر، همکاری‌هایی در حوزه برق و گاز وجود داشته که این همکاری‌ها را بیش از پیش تقویت خواهیم کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور گفت: تعداد معدودی زندانی در دو کشور وجود دارد که در دیدار با رهبر ملی ترکمنستان توافق شد گام‌هایی را برای استرداد و تبادل زندانیان برداریم.

وی با اعلام این خبر که در آینده و در زمانی که توافق کردیم شاهد سفر رئیس‌جمهور به عشق آباد هستیم، افزود: طبعاً تا آن زمان ما و همکارانمان در وزارت خانه‌های دو کشور برای موفقیت این سفر گام‌های مؤثری را بر می‌داریم. یکی از اهداف این سفر فراهم کردن مقدمات سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و اجرای توافقات گذشته و ارزیابی اجرای آن‌ها بوده است.

کد خبر 740058

دیگر خبرها

  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • پوتین: سفارش دهنده جنایت مسکو کیست؟