Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:49:22 GMT

مردم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۶۶۱

مردم از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در این ویدئو کنفرانس با تاکید بر ادامه طرح‌های مربوط به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بر اهتمام فرمانداران بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تا سی ام فروردین ماه تاکید کرد. 
حقیقی با قدردانی از همکاری خوب مردم در قطع زنجیره انتقال با در خانه ماندن، از برخی از شهروندان و ترافیک ایجاد شده روز‌های گذشته در سطح شهرانتقاد کردو افزود: در نتیجه این بی توجهی طی چند روز آینده شاهد افزایش بیماران در مراکز درمانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اعلام اینکه همه صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند افزود: برخی از صنوف کم ریسک بعد از ابلاغ مکتوب و رعایت پروتکل‌های بهداشت و درمان و سازمان صمت می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار از مردم خواست از تردد‌های بی مورد خودداری کرده و اصول و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین ماه طبق بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود گفت: مدیران ادارات، جانبازان شاغل، کارمندانی که بیماری زمینه‌ای داشته و یا نیرو‌هایی که همسرانشان از کادر درمان هستند را در اولویت دورکاری و مرخصی‌ها قرار دهند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زنجان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان