Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:19:26 GMT

کیف قاپان محدوده شهر ری و دولت آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۶۸۴

کیف قاپان محدوده شهر ری و دولت آباد دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یوسفوند رئیس پایگاه نهم گفت: بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته ماموران گشت سرکلانتری نهم بر اساس گزارش مردمی مبنی بر کیف قاپی و موبایل قاپی از شهروندان توسط راکبین یکدستگاه موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۳۱ شهرری اقدام به گشت زنی می‌نمایند.

کارآگاه یوسفوند افزود: ماموران سرکلانتری حین انجام ماموریت به راکبین یکدستگاه موتورسیکلت مشکوک می‌شوند که نسبت به توقف آن‌ها اقدام و در بازرسی از راکبین موتورسیکلت که خود را کامران و مجتبی معرفی نمودند یک کوله پشتی حاوی شال- سوئی شرت- یک قبضه چاقو و یکدستگاه تلفن همراه کشف می‌گردد که پس از انتقال موتورسیکلت به پارکینگ هر دو به ظن کیف قاپی به کلانتری ۱۳۱ دلالت و نامبردگان در کلانتری منکر هرگونه سرقت شده و پرونده به همراه مظنونان دستگیر شده تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یوسفوند گفت: کامران و مجتبی در تحقیقات اولیه در پلیس آگاهی مجدد بر بی گناهی خود اصرار داشتند که با بررسی تلفن همراه آن‌ها مشخص گردید متعلق به یک شهروند خانم می‌باشد که پس از برقراری تماس با ایشان وی اعلام داشت تلفن همراهش به تازگی توسط دو نفر موتورسوار بسرقت رفته است بلافاصله از مال باخته جهت شناسایی به پایگاه دعوت بعمل آمد و در مواجهه حضوری هردو نفر متهم را مورد شناسایی قرارداده و آن‌ها را سارقان کیف خود معرفی کرد.

رئیس پایگاه نهم در ادامه گفت: کارآگاهان شکایت مالباخته را اخذ و پس از انعکاس موضوع به قاضی کشیک وقت دادسرای شهرری دستور بازداشت کامران و مجتبی صادر و نامبردگان در تحقیقات بعمل آمده اعلام داشتند همین یک فقره سرقت را انجام داده اند که با تجمیع سوابق و ارائه مستندات دست از مقاومت برداشته و به بیش از ۳۰ فقره سرقت به شیوه قاپ زنی در محدوده شهرری و دولت آباد صراحتاً معترف و اظهار داشتند از شال و سوئی شرت برای تغییر چهره و ظاهر استفاده میکرده اند و پس از سرقت اموال را به صورت گذری می‌فروخته اند و پول حاصله را بین خود تقسیم می‌کردند و تا کنون با انجام این سرقت‌ها حدود ۸۰۰ میلیون ریال بدست آورده اند.

سرهنگ یوسفوند در پایان گفت: از مالباختگانی که به شیوه و شگرد و بر اساس اعترافات سارقین از ایشان سرقت صورت گرفته بود جهت شناسایی متهمین دعوت بعمل آمده که تعداد ۲۶ نفر از مالباختگان در مواجهه حضوری موفق به شناسایی متهمان بعنوان سارق اموال خود گردیدند. متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به زندان اعزام شده و تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی سایر مالباختگان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد