Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:58:34 GMT

آتش‌سوزی در سردشت به تلف شدن ۲۰ بزغاله منجر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۹۰۱

آتش‌سوزی در سردشت به تلف شدن ۲۰ بزغاله منجر شد

ناصر یوسفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کسب اطلاع از وقوع این حادثه در پی تماس یکی از اهالی با سامانه ۱۲۵، به سرعت ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی شهر سردشت به محل اعزام شد. 

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام گرفته آتش‌سوزی ناشی از اتصال سیم‌کشی در منزل مسکونی بوده است، افزود: با تلاش اهالی و ماموران، آتش‌سوزی قبل از سرایت به ساختمان‌های همجوار مهار شد و این حادثه آسیب جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی سردشت بیان کرد: تلف شدن ۲۰ راس بزغاله، سوختن کامل یک دستگاه موتور سیکلت و آسیب جدی به اسکلت ساختمان و وسایل داخلی منزل از جمله خسارت‌های این حادثه بوده و برآورد اولیه خسارت مالی حدود ۶۰۰ میلیون ریال است. 

یوسفی افزود: روستاهای مستقر در شعاع ۲۰ کیلومتری مرز از سوی استانداری آذربایجان‌غربی بیمه شده‌ که بخشی از خسارت وارده به آنها از این طریق قابل جبران است.

شهرستان مرزی سردشت دارای ۲۷۱ روستاست که از این تعداد ۱۷۱ روستا با ۲۵ هزار نفر در بخش مرکزی سکونت دارند.

 سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آذربایجان غربی سردشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان غربی سردشت آتش نشانی آذربایجان غربی سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی ایلام در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیر ایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد. وی اضافه کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام جلوگیری شود را در این سفر در دستور کار داریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

نامی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

کد خبر 747759

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم