Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیام نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت نیمه شعبان پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ونُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ سوره قصص، آیه ۵

پانزدهم شعبان المعظم، سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) است، که به برکت میلاد با سعادت آن حضرت، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، بیش از هر زمان دیگر، جهان تشنه عدالت، صلح و معنویت است و در انتظار آن به سر می‌برد که یگانه منجی عالم بشریت با اذن الهی، بار دیگر پرچم خداشناسی، آزادگی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم را به دست گرفته و حکومت فراگیر اسلام ناب محمدی (ص) را بر جهان حاکم نماید.

به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه منتظران امام زمان این است که از لحاظ اخلاقی، اعتقادی، عملی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند».

اینجانب فرارسیدن فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم، (ارواحنا له الفداه) که به نام روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت، به ویژه مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت، همراه با خدمتگزاری در عصر غیبت با پیروی از منویات نایب برحقش را برای همگان، درخواست می‌نمایم.

کد خبر 4896096

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان نیمه شعبان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران نیمه شعبان طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت منجی عالم بشریت آن حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان