Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@10:02:21 GMT

کشف حدود ۳ تن مواد مخدر بدنبال درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۹۵۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان به حوزه استحفاظی زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس زاهدان با کنترل تحرکات این باند شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بودند، شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با آتش پر حجم تکاوران پلیس رو به رو شدند.

وی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه هر ۲ خودروی قاچاقچیان زمین گیر و ضمن به هلاکت رسیدن یک سوداگر مرگ، یکی دیگر از قاچاقچیان نیز دستگیر شد.

سردار قنبری گفت: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع ۲ تن و ۷۱۰ کیلو و ۹۹۳ گرم انواع مواد مخدر شامل ۲ تن و ۴۳۳ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک، ۲۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش ،۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم شیشه و ۲۶ کیلو و ۴۹۳ گرم هروئین را به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: نیروهای توانمند انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع: الف

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر