Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@17:33:23 GMT

کارگاه مجازی «تاریخ شفاهی و آینده نگاری» در البرز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۹۵۷

به گزارش ایلنا، خسرو عباسی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و ایام شهادت سید مرتضی آوینی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این ایام، امسال با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری فعالیت‌ها به صورت حضوری، دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان البرز کارگاه مجازی «تاریخ شفاهی و آینده نگاری» ویژه علاقه مندان به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه مجازی با حضور استاد محمد قاسمی‌پور و پژوهشگران استان البرز روز چهارشنبه 20 و 27 فروردین ماه ساعت 17 الی 19 در کانال‌های ارتباطی حوزه هنری استان البرز در فضای مجازی به آدرس @artalborz برگزار می‌شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حوزه هنری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • مستند تاریخ شفاهی هوافضا (موشکی)