Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:39:00 GMT

وظیفه ما مبارزه با استکبار برای زمینه‌سازی ظهور است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۱۰۲

وظیفه ما مبارزه با استکبار برای زمینه‌سازی ظهور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی شامگاه چهارشنبه و مصادف با شب نیمه شعبان در گفتگوی تلویزیونی در برنامه حریم امن در شبکه قرآن و معارف با بیان اینکه فرهنگ مهدوی، فرهنگ ناب اسلامی است، گفت: فرهنگ نوین اسلامی نیز اشاره به فرهنگ مهدوی دارد.

وی با بیان اینکه چالش موجود بر سر راه ظهور، استکبار است، گفت: در این دوران نیز وظیفه ما مبارزه و مقاومت با استکبار برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خصوص اهمیت و اعمال شب نیمه شعبان، اظهار کرد: امشب شب احیا است و امام صادق (ع) سفارش به احیا این شب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امشب هر چه دعا بکنید، دقیقاً هم‌صدا با دعای خود امام زمان (عج) است و دعای امام زمان (ع) ردشدنی نیست.

امام جمعه مشهد درخصوص دکترین مهدویت، اظهار کرد: دکترین مهدویت اندیشه سیاسی جهانی است و بعد از اینکه دنیا از نظام‌های مختلف مدیریتی خسته شد زندگانی انسان‌ها مطابق فطرتش مدیریت نشد، طبیعی است که اندیشه سیاسی به وجود آمد تا مدیریت بشر به دست فوق بشر باشد.

وی افزود: منشأ مطرح شدن این اندیشه سیاسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که به عنوان انقلاب زمینه‌ساز ظهور مهدی (ع) مطرح شد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امروز در دنیا موضوع متصل شدن تمام اقلیم‌های جهانی با یکدیگر مطرح است و این بر اثر توسعه ارتباطات به وجود آمده که جهان را به صورت یک دهکده درآورده و این نوع زندگی و ارتباطات اقتضای یک مدیریت واحد جهان را دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: جریان‌های استکباری در صدد هستند که با اعمال زور این مدیریت واحد جهانی را به دست آورند، اما این مدیریت با زور به دست آورده نمی‌شود بلکه با پذیرش فطری انسان‌ها در فرهنگ‌های مختلف شدنی است.

وی با بیان اینکه دنیا عرصه رقابت فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف قرار گرفته، ادامه داد: طبیعی است هر فرهنگی در این عرصه برنده شود، آن فرهنگ حاکم می‌شود و مدیریت جهانی را بر عهده خواهد گرفت.

امام جمعه مشهد بیان کرد: اسحاق رابین، نخست وزیر اسرائیل، شش ماه قبل از اینکه ترور شود در همایشی در خصوص تداوم سیادت غرب در قرن ۲۱ که در لئون فرانسه برگزار شد، گفت که قرن ۲۱، قرن پول و زور نیست، بلکه قرن ایدئولوژی است و برترین ایدئولوژی‌هایی که بشر می‌پذیرد، ایدئولوژی‌های اسلامی است، پس شما اگر می‌خواهید سیادت غرب حفظ شود، باید اسلام را از بین ببرید.

وی گفت: کرونا ثابت کرد که جریان‌های سیاسی حاکم بر دنیا نه‌تنها قدرت مدیریت جهان، بلکه قدرت مدیریت جامعه خود را نیز ندارند.

کد خبر 4896090

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نیمه شعبان مشهد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران نیمه شعبان طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت: در کل کشور در سطح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی با علف‌های هرز سر سختِ پهن برگ و باریک برگ که ۸ تهدیدی مهم بر میزان تولید گندم است، مبارزه شده است.

سعیده نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: سن گندم، سوسک سیاه و قهوه‌ای، شته‌ها و مینوز برگ غلات از عوامل خسارت‌زای گندم هستند که مهم‌ترین رقبای انسان در زمینه تهدید تولید محصول کافی و سالم است.

وی افزود: در سال جاری در سطحی بالغ بر ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور مبارزه با آفات صورت گرفته است.

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بیماری‌های سفیدک و سپتوریایی و لکه برگی گندم به عنوان بیماری‌های گندمی بیان کرد: بیماری قارچی زنگ زرد گندم از مهم‌ترین آنهاست که مبارزه با این بیماری در سطحی بالغ بر یک میلیون هکتار صورت گرفته است.

خانم نوربخش تشریح کرد: در بازدید از سطح سبز زیر کشت گندم در زمین‌های آبی و دیم استان لرستان، شاهد اقدامات و توصیه‌های خوبی در زمینه مبارزه با علف‌های هرز بودیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب جهت انتشار بیماری‌ها، انتظار می‌رود کشاورزان به توصیه‌های گیاه پزشکی سازمان حفظ نباتات توجه کنند.

کارشناس سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با کانون کوبی صورت گرفته در مزارع گندم با شیوه صحیح و در زمان مناسب شاهد اقدامات رضایت بخش در زمینه مبارزه با عوامل خسارت زا در سطح استان هستیم.

به گزارش ایمنا؛ روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، دکتر سعیده نوربخش، کارشناس حفظ نباتات و مهندس علیرضا طولابی، کارشناس دفتر گندم معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی به منظور بررسی و پایش اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در زمینه مبارزه با آفت‌ها از اراضی تحت کشت روستاهای سراب نیلوفر و مدبه خرم‌آباد بازدید به عمل آوردند و از اقدامات و توصیه‌های مؤثر سازمان جهاد کشاورزی لرستان در زمینه مبارزه با علف‌های هرز و بیماری‌ها ابراز رضایتمندی کردند.

کد خبر 745280

دیگر خبرها

  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است