Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:57:52 GMT

صنعا: توقف نهایی جنگ یمن راه حل هایی جامع و واقعی لازم دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۱۷۱

صنعا: توقف نهایی جنگ یمن راه حل هایی جامع و واقعی لازم دارد

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که توقف تنهایی جنگ یمن به راه حل هایی جامع و واقعی و مورد تایید مردم یمن را لازم دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی سیاسی یمن به خبر رویترز درباره تصمیم ائتلاف سعودی برای توقف حملات نظامی علیه یمن واکنش نشان داد.

«محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی در یمن گفت: «ما دیدگاه خود را درباره توقف نهایی جنگ به فرستاده سازمان ملل ارائه دادیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی گفت: «من به مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن توضیح دادیم که دیدگاه ما درباره توقف نهایی جنگ مبتنی بر راه حل‌هایی کامل و جامع است».

او افزود: «راه حل‌های غیرواقعی و ساختگی قابل قبول نیست و هر راه حلی پس از موافقت نیاز به همه‌پرسی ملت یمن دارد».

خبرگزاری رویترز دقایقی پیش به نقل از سه منبع خود از تصمیم ائتلاف سعودی برای توقف حملات نظامی خود علیه یمن از فردا پنجشنبه خبر داد.

رویترز گفت که ائتلاف سعودی این اقدام را به منظور حمایت از طرح سازمان ملل برای توقف درگیری‌ها در دنیا به منظور تمرکز بر مقابله با شیوع کرونا اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ائتلاف سعودی یمن صنعا توقف جنگ راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، اظهار داشت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات «وعده صادق» که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت، تبریک گفت و عنوان کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و بحمدالله تأثیرات راهبردی در سطح منطقه و جهان داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است، افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

وی با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم‌له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و به طور قطع این طرح موجب ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری