Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مسائلی همچون نظارت شدید در بازگشایی اصناف و پلمب ۱۶۵ مغازه متخلف مطرح شد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عصر امروز نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سالن جلسات شهید مردانی استانداری برگزاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر مردانی در این نشست اظهار داشت: فروشگاه‌های بزرگ‌ با تجمع زیاد، پاساژهای تجاری، سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، استخرها، طباخی و فست‌فودها، بازارهای روز، مراکز بازی تفریحی، باشگاه ورزشی و‌ بدنسازی و تالارهای مراسم، جزو مشاغل پرخطر محسوب می‌شوند و تعطیل هستند.

آخرین اخبار کرونا در چهارمحال و بختیاری | از کنترل بیماری کرونا تا اجرای مرحله دوم غربالگریواحدهای تولیدی محصولات بهداشتی چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوندمنتخب مردم شهرکرد در مجلس یازدهم: عوارض و مالیات اصناف و تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری بخشیده شود

وی بر تشکیل یک‌کمیته متشکل از اتاق اصناف، اداره صنعت معدن تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دفتر اقتصادی استاندار و تعزیرات برای نظارت قاطع در بازگشایی مجدد برخی مشاغل تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با صاحبان‌ مشاغلی که علیه بهداشت عمومی اقدام نمایند با قاطعیت برخورد خواهد شد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فردی و اجتماعی ضروری است.

به گقته وی زمان بازگشایی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها از طریق ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اعلام‌ خواهد شد.

عبدالرضا علی‌محمدی در این نشست اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا در پی بازگشایی برخی از  اصناف در روز شنبه 23 فروردین، رعایت بهداشت و نظارت دقیق الزامی‌ است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با تقدیر از عملکرد دسته جمعی مدیران و مسئولان استانی در مقابله با شیوع کرونا افزود: آمار بالای‌ یک‌ شهرستان دلیلی بر کم‌کاری و نقص عملکرد کادر درمانی نیست بلکه عوامل بسیاری در ابتلا و شیوع بیماری نقش دارد که رعایت بهداشت فردی و عمومی از مهم‌ترین‌ تاکیدات برای مهار این‌ ویروس‌ است.

اسدالله چراغیان با اشاره به تعطیلی اصناف غیرضرور از زمان اعلام، گفت: اصناف و واحدهای صنفی برای تعطیلی صنف خود تاکنون همکاری مطلوبی داشته‌اند. با توجه به تعطیلی اصناف غیر ضرور، این واحدهای صنفی با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد عنوان کرد: برای احقاق حقوق و جبران فداکاری اصناف، پرداخت اجاره بها، بخشودگی‌مالیاتی، چک‌های سررسیدشده، و اقساط معوق صاحبان‌ اصناف باید در نظر گرفته شوند.

عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره پلمب 165 مغازه در طول تعطیلی اصناف به علت تخلف، تصریح‌کرد: در نشست با روسای اتحادیه‌ها،  نظارت‌ها  تقویت خواهد شد.

مسعود ملکی، فرماندار بروجن اظهار داشت: بازاریان شهرستان بروجن در عرصه تعطیلی اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا پیش‌قدم بوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر در 9 محور ورودی و خروجی شهرستان بروجن، 150 نفر نیروی بسیج و انتظامی فعالیت دارند.

کمال اکبریان، فرماندار شهرستان سامان از درخواست صاحبان‌ غیربومی‌ ویلاهای این‌ شهرستان برای استقرار در ویلاهای خود با توجه به شیوع کرونا انتقاد کرد و گفت: برای توزیع کودهای شیمیایی در بین‌ کشاورزان این‌ شهرستان‌، تمهیداتی برای جلوگیری از تجمع اندیشیده شده است.

قنبری، معاون‌ فرمانداری لردگان نیز‌ در این نشست، امکانات و نیروی انسانی بیشتر در سطح شهرستان و ایجاد آزمایشگاه شبکه بهداشت مستقل را در این‌ شهرستان را خواستار شد.

هوشنگ مصطفوی اظهار داشت: با توجه به جمعیت 50‌ هزارنفری عشایر خوزستان، شاهد کوچ تدریجی قبل از تاریخ عشایر به کوهرنگ هستیم.

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: تدابیر‌ رفت و آمد در 7 محور ورودی خروجی این‌ شهرستان در حال انجام‌ است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پشتکوه موگویی جولانگاه قاچاق گیاهان دارویی است که مسئولان باید در این خصوص تدبیری بیاندیشند.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری تعطیلی اصناف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با عبور متناوب امواج از فراز منطقه از بعدازظهر امروز به ویژه برای نواحی غربی بارش‌های رگباری پیش بینی شده است.
مبینی افزود: شدت بارش‌های رگباری برای فردا و پس فردا در نواحی شرقی استان خواهد بود.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور گزارش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • وزش باد شدید
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری