Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه "امید و استقامت" در دوران غیبت بسیار مهم است، گفت:‌ "تضرع، دعا و همدلی" برای ظهور امام زمان(عج) مورد تاکید شیعیان باشد، باید این امام همام را بخوانیم که در این زمینه ادعیه مورد تاکید است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی در سخنانی به مناسبت نیمه‌شعبان در مسجد‌مقدس جمکران اظهار داشت: نباید امام زمان(عج) را فقط با چراغانی نیمه شعبان بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ارزش و جایگاه امام زمان(عج) افزود: وظیفه و رسالت مهمی در شناخت امام زمان(عج) برعهده داریم که باید مورد توجه جامعه باشد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی بیان کرد: نسل جوان باید به شناخت کامل و جامعی از امام زمان(عج) برسد و در این زمینه کتاب‌هایی که درباه این امام همام است مطالعه کنند.‌‌ "امید و استقامت" در دوران غیبت بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد، پس از امید و استقامت موضوعی که باید مورد تاکید باشد "تلاش" است.

نماهنگ| شب نیمه شعبان، شب تقرب به خدا و استجابت دعا + فیلمجشن عید نیمه شعبان در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد به‌روایت تصاویرآمرزش گناهان در شب نیمه شعبان در بیان امام باقر(ع)

رفیعی با تاکید بر‌اینکه سراسر کشور به مناسبت نیمه‌شعبان باید چراغانی و آذین‌بندی شود، ادامه داد:‌ "‌تضرع، دعا و همدلی" برای ظهور امام زمان(عج) مورد تاکید شیعیان باشد، باید این امام همام را بخوانیم که در این زمینه ادعیه مورد تاکید است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم خدمت به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد: با توجه به بیماری کرونا باید همدلی در جامعه مورد تاکید باشد، برخی از افراد نیکوکار میان کارگران سر چهارراه اقلام توزیع کردند که اقدام شایسته‌ای است و باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

‌انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید و استقامت امام زمان عج مورد تاکید باید مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

کد خبر 6081439

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک