Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سازمان اطلاعاتی آمریکا در نوامبر سال گذشته میلادی همه‌گیری ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بود.
به گزارش خرداد ایلنا به نقل از ABC News، سازمان‌ اطلاعاتی آمریكا به دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده درباره عواقب ویروس كرونا در نوامبر 2019 هشدار داده بود.
خاطر نشان می‌شود که سازمان اطلاعاتی آمریكا در گزارشی به توصیف این عفونت پرداخته بود: به تدریج ساکنان ووهان را آلوده کرده و نه تنها بر زندگی مردم بلکه بر تجارت در منطقه نیز تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش تأکید می‌کند که سازمان اطلاعاتی آمریكا به صورت مکرر به کاخ سفید یادآوری نموده است که گسترش بیشتر ویروس می‌تواند به یک بیماری همه گیر تبدیل شود. این در حالی است که مارك اسپر، وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به سوالی در خصوص این گزارش‌ها اظهار داشت كه به خاطر نمی آورد كه چنین گزارش‌هایی را دریافت كرده است یا خیر.
گفتنی است که تا به امروز بیش از 400 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از 12 هزار نفر نیز بر اثر این ویروس در ایالات متحده جان باخته‌اند. تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از یک میلیون  400 هزار نفر فراتر رفته و تعداد جان باختگان به بیش از 83 هزار نفر رسیده است.
برچسب ها: سازمان اطلاعاتی آمریکا ، ویروس کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان اطلاعاتی آمریکا ویروس کرونا سازمان اطلاعاتی ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مهندس نرم افزار و وبلاگ‌نویس ایرلندی، شرکت فناوری متا را با اتهام به اشتراک‌گذاری داده‌های کاربران فلسطینی واتس اپ با رژیم صهیونیستی برای کمک به شناسایی اهداف بمباران در غزه به چالش کشیده است.

پائول بیگار (Paul Biggar) که اصالت ایرلندی دارد و در نیویورک زندگی می‌کند در وبلاگ خود با اشاره گزارش اخیر دو روزنامه اسرائیلی درباره سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی برای نسل‌کشی در فلسطین، اقدامات این رژیم را محکوم کرد.

بیگار گفت: «اسرائیل بر اساس حضور کاربران فلسطینی در گروه‌های واتس اپ آنها را برای کشتار شناسایی می‌کند.» این در حالی است که متا در تبلیغات خود واتس اپ را یک «شبکه اجتماعی خصوصی» با «رمزگذاری سرتاسری» معرفی می‌کند.

بیگار افزود: «رژیم صهیونیستی از داده‌های کاربران فلسطینی به عنوان ورودی سیستم هوش مصنوعی لَوِندر استفاده کرده است و بنابراین شرکت متا، مالک واتس اپ، شریک کشتار غیرنظامیان و خانواده‌های ساکن غزه است. این نشان می‌دهد که متا به تعهد خود مبنی بر رعایت حقوق بشر پایبند نیست.»

این وبلاگ‌نویس ایرلندی همچنین به «روابط نزدیک» سه مقام ارشد متا از جمله گای روزن (Guy Rosen) مدیر ارشد امنیت اطلاعات متا، مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل متا و شِریل سَندبرگ (Sheryl Sandberg)، مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیئت مدیره متا، با اسرائیل اشاره کرد.

در اوایل این هفته، کارشناسان سازمان ملل از سوءاستفاده اسرائیل از هوش مصنوعی و دستورالعمل‌های نظامی برای محاصره غزه ابراز تاسف کردند و هشدار دادند که این اقدام به کشتار بی‌سابقه جمعیت غیرنظامی و زیرساخت‌ها در سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی منجر شده است.

از ابتدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون نزدیک به ۳۴ هزار فلسطینی جان باخته‌اند که بیشتر آنان زنان و کودکان بوده‌اند.

این گزارش از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور به فارسی برگردان شده است.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • وال‌استریت‌ژورنال: حمله رگباریِ ایران به اسرائیل، آمریکا را غافل‌گیر کرد
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد