Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@08:52:44 GMT

افزایش مبتلایان کرونا در ایتالیا و کاهش جانباختگان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۳۲۰

افزایش مبتلایان کرونا در ایتالیا و کاهش جانباختگان

ایتالیا از افزایش روزانه شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از این ویروس مهلک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایتالیا چهارشنبه شب از کاهش شمار فوتی های ناشی از ویروس کرونای جدید و افزایش شمار مبتالایان جدید به این ویروس در شبانه روز گذشته خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» جانباختگان ناشی از کرونا در ایتالیا روز چهارشنبه 542 نفر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم در روز سه شنبه 604 نفر بود. این در حالی است که شمار مبتلایان جدید به این ویروس در شبانه روز گذشته به 3838 تن رسید. این رقم نیز روز سه شنبه 3039 نفر بود.

شمار کلی جانباختگان ناشی از کرونا در ایتالیا از زمان شیوع ویروس کرونای جدید در ایتالیا از 21 فوریه (دوم اسفند 98) 17669 تن اعلام شد که از این حیث بالاترین در جهان است.

این در حالی است که مدیر سازمان جهانی بهداشت در امور اروپا چهارشنبه بعد از ظهر در یک نشست مطبوعاتی مجازی شیوع ویروس کرونای جدید در اروپا را همچنان نگران کننده خواند.

به نوشته رویترز، دکتر «هانکس کلاگ» مسئول سازمان جهانی بهداشت در قاره اروپا در این زمینه گفت: «افزایش چشمگیر کرونا در سراسر این قاره یک تصویر بسیار نگران کننده ایجاد کرده است. ما هنوز راه طولانی در این ماراتن داریم.»

نخست‌وزیر ایتالیا نیز امروز در مصاحبه‌ای گفت که دولت او فکر نمی‌کرده ویروس کرونا با این سرعت منتشر شود. نخست‌وزیر ایتالیا گفت که سیستم درمانی برای مواجهه با این نوع شرایط اضطراری آماده نیست و تنها چند هفته وقت داشتیم تا با این شرایط کنار بیاییم.

لینک کوتاه: asriran.com/0031z7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی

حمید چوبینه افزود: تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهمترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی روند.

وی اظهارداشت: این مسایل یکی از اصلی ترین دلایل کاهش موالید به شمار می رود و باید با فراهم کردن بسترها، شاهد افزایش نرخ باروری باشیم.

چوبینه ادامه داد: همچنین خانواده هایی را مشاهده می کنیم که در حسرت داشتن فرزند هستند اما فرزندآوری برایشان مقدور نیست و در انجمن علمی و تخصصی ناباروری تلاشمان بر این است که مشکل این گروه از خانواده ها را با به روز کردن مباحث علمی و دانش درمان ناباروی برطرف کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران پنج تا هفت اردیبهشت ماه، گفت: برگزاری این کنگره با توجه به میانسالی جمعیت و آمار فرزندآوری بسیار اهمیت داشته و انجمن علمی و تخصصی ناباروری قدمت نزدیک به ۲۵ سال دارد و تلاش می کند که مشکلات در حوزه ناباروری را کاهش دهد و به همین منظور با انجمن های مختلف مانند جنین شناسی، اورولوژی و نازایی تعامل دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: دستاوردهای جدید علمی و مباحث روز دنیا با حضور محققان و پزشکان ایرنی در کنگره ناباروری مورد بحث و تعامل قرار می گیرد و این مباحث با مسولان حوزه بهداشت در میان گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ