Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی فردا تا بعدازظهر روز جمعه هفته جاری از شدت ناپایداری‌ها موقتاً کاسته شده ولی دوباره از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و بارش باران و گاهی باران و برف در سطح استان تا اواسط هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی امروز همچنان شاهد ناپایداری از جمله بارش‌های خفیف باران و برف و وزش باد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی امروز هوای سرد و دمای زیر صفر درجه سلسیوس در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم داشته و در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بیشینه دمای هوا نیز زیر صفر درجه سلسیوس انتظار می‌رود.

طی فردا تا بعدازظهر روز جمعه هفته جاری از شدت ناپایداری‌ها موقتاً کاسته شده ولی دوباره از بعدازظهر جمعه افزایش ابر و بارش باران و گاهی باران و برف در سطح استان تا اواسط هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش باران ناپایداری باران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: عبور متناوب امواج در استان موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی، همچنین بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده با عبور متناوب امواج در استان روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: عبور این امواج موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید موقتی و بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها به صورت ضعیف رخ می‌دهد، افزود: روز دوشنبه بارش‌های بهتری در سطح استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بارش‌های بهاری به‌خصوص بارندگی‌های روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب رخ می‌دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردم هنگام بارش‌ها از قرار گرفتن در مکان‌های مخاطره‌آمیز و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در استان تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا بیست‌وهشتم فروردین، چهارمحال‌وبختیاری با کمبود بارشی حدود ۱۲۹ میلی‌متر معادل ۲۲ درصد کاهش نسبت به میانگین بلندمدت روبه‌رو بوده است.

کد خبر 745734

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • قزوین بارانی می‌شود
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود