Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@23:20:56 GMT

بازیکن پرسپولیس به تمرین مخفیانه واکنش نشان داد!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۳۶۱

بازیکن پرسپولیس به تمرین مخفیانه واکنش نشان داد!

امیر روستایی مهاجم تیم پرسپولیس علی رغم انتشار تصویری از تمرین مخفیانه بازیکنان این تیم می‌گوید که او در این تمرین حضور نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمرین مخفیانه بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی یا دیگر اماکن ورزشی وجود داشت که البته از سوی افشین پیروانی سرپرست این تیم تکذیب شد اما انتشار یک عکس نشان داد که این خبر صحبت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امیر روستایی مهاجم جوان سرخ ها که شنیده ها از حضور او در این تمرین است، در گفتگو با خبرنگار ما به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:

چه کسی گفته که ما تمرین می‌کنیم؟ من که اصلا در آن عکس هم نبودم. شرایط سخت است اما ما در خانه مانده‌ایم و در قرنطینه هستیم. با شنا، دراز و نشست و این تمرینات سعی می‌کنیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم ولی کار با توپ نداریم. تعجب می‌کنم که یک عده حاشیه سازی می‌کنند و می‌گویند ما تمرین می‌کنیم.

امیر روستایی  در ادامه به شرایط لیگ برتر و راهکار برگزاری ادامه بازی ها در تیر ماه اشاره کرد و گفت:

اگر بخواهند که ادامه بازی ها در تیر ماه برگزار شود، باید مقطع فعلی را تعطیلات پیش از فصل در نظر بگیریم و بعد از ۹ بازی هم یکی دو هفته استراحت بدهند. من این را شنیده‌ام که فیفا گفته باید قهرمان لیگ ها مشخص شود و بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود هم تا پایان لیگ ها تمدید خواهد شد.

او درباره وضعیت خودش عنوان کرد:

من قرارداد دارم و دوست دارم در پرسپولیس بمانم و عملکرد بهتری نشان دهم. هر مهاجمی می‌خواهد در پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست و بازیکنان و مربیان بزرگی دارد، کار کند و من هم از این بابت خوشحالم. هیچ بازیکنی در سال اول آقای گل ایران نشده و هر فوتبالیستی به خصوص در پرسپولیس و استقلال زمان نیاز دارد. من هم برای فصل آینده تلاش می‌کنم که شرایط بهتری داشته باشم.

امیر روستایی در پایان راجع به صحبت ها و جنجال های اخیر در مورد همایون بهزادی مهاجم اسطوره ای این باشگاه گفت:

این صحبت ها درباره پیشکسوتان درست نیست و این که می‌خواهند مشکلات قبلی که باهم داشتند را تسویه کنند کار خوبی نیست. آقای همایون بهزادی اسطوره بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و الگوی ما بازیکنان جوان تر هم هستند و ما افتخار می‌کنیم پیراهنی را برتن داریم که روزی آن ها می‌پوشیدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس افشین پیروانی امیر روستایی افشین پیروانی امیر روستایی پرسپولیس ورزشگاه کاظمی امیر روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد ستاره‌های لیگ برتری که به اتهام تجاوز دستگیر شده‌اند، بازیکنان این تیم نیستند.

نشریه سان دیروز گزارش داد دو فوتبالیست ناشناس که هر دو 19 سال سن دارند و در یک باشگاه بازی می‌کنند، به اتهام تجاوز توسط پلیس دستگیر شدند. گفته می‌شود این حادثه عصر روز جمعه رخ داد و قربانی ساعاتی بعد به پلیس شکایت کرد.

گزارش شده که پلیس با یکی از بازیکنان به ظن حمله و کمک به تجاوز در ورزشگاه باشگاهش صحبت کرده، سپس دستگیر شده و یک شب بازداشت بود.

بازیکن دوم روز بعد دستگیر شد و به اتهام تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. هر دو بازیکن اکنون به قید وثیقه آزاد شده‌اند و در انتظار تحقیقات بیشتر هستند.

ولورهمپتون اولین باشگاهی بود که از زمان انتشار این خبر، سکوتش را شکست و تایید کرد بازیکنان این باشگاه دستگیر نشده‌اند:"درحالیکه ما معمولا در مورد تحقیقات پلیس اظهار نظر نمی‌کنیم، به منظور محافظت از رفاه بازیکنان جوان باشگاه، احساس می‌کنیم لازم است تایید کنیم که این اتهامات به هیچکس در ولورهمپتون مربوط نمی‌شود."

با توجه به ادامه تحقیقات توسط پلیس، این دو بازیکن از ادامه فعالیت در باشگاه خود محروم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است