Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت : این حادثه ساعت ۲۰:۱۰ امشب رخ داد و در آن خودروی سواری پراید که با سرعت در حرکت بود به شدت با قسمت عقب خودروی تریلر کشنده برخورد کرد. 

 سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: در این حادثه راننده ۲۳ ساله و سرنشین ۲۳ ساله خودروی پراید دچار مصدومیت شدند که با حضور تیم فوریت های پزشکی ۱۱۵  بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: براساس اظهار نظر اولیه کارشناسان تصادفات پلیس راهور استان ،لغزنده بودن سطح معبر به علت ریزش نزولات آسمانی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز  علت وقوع حادثه بوده است. 

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام ریزش نزولات آسمانی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی انقلاب پلیس راهور تصادف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در اصفهان زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان با دریافت مراقبت‌های سرپایی و رضایت به اعزام به مراکز درمانی ندادند.

عابدی همچنین به دومین تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۴۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا، پژو ۴۰۵ و دنا با گاردریل برخورد کرده‌اند، گفت: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی ترمینال فلاورجان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ زن داشت که به بیمارستان‌های الزهرا اصفهان و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 6081634

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است