Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیدالگو توقع این را نداشت که لیونل مسی به این درجه از موفقیت برسد. 

طرفداری- وینگر سابق بارسلونا که تنها یک بار برای تیم اصلی به ميدان رفت، اذعان کرده که کسی در این تیم، توقع این را نداشت که لیونل مسی به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود.

به گزارش سایت Goal، مسی در 13 سالگی به بارسلونا آمد و تنها 3 سال طول کشید تا بتواند برای تیم نخست به ميدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیدالگو که همزمان با آن دوران در بارسلونا حضور داشت، از شرایط ستاره آرژانتینی در آن زمان گفت:

لئو استعداد بزرگی بود، همه در باشگاه می دانستند که او قرار است روزی تبدیل به یک بازیکن بزرگ شود، اما بهترین بازیکن تاریخ؟ نه، کسی چنین پیش بینی را انجام نمی داد. دستاورد هایی که او کسب کرده است، بی نظیر اند.او بسیار خجالتی و درون‌گرا بود. در واقع تنها زمانی که لازم می شد حرف می زد. به مرور که گلزنی را آغاز کرد، یخش باز شد و شروع کرد به گپ و گفت با دیگران. 

هیدالگو در ادامه، از تاثیر رونالدینیو روی بارسلونا گفت:

بدون او بارسلونا نمی توانست چنین دوران موفقی را تجربه کند. رونی یک شخصیت بسیارخخنده رو بود و این خنده اش روی سایر بازیکنان هم تیمی اش هم تاثیر می گذاشت. او بهترین دریبل‌زنی است که تا کنون دیده ام. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!