Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نادری دبیر ستاد و رئیس شبکه بهداشت گزارشی از اجرای مصوبات جلسات قبل ارائه نمود و افراد مبتلا به ویروس کرونا را در شهرستان بدون تغییر همان ۱۸نفر اعلام کرد

 جهانبخش حیدری فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا بر اجرای تمامی مصوبات ستاد و اهتمام جدی در مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی با نام هوشمند تاکید کرد و گفت : بر اساس سیاست‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا که ابلاغ خواهد شد باید با مشارکت مردم، امور جاری جامعه از ابعاد مختلف اداره شود تا از سلامت شهروندان صیانت نماییم که اصلی‌ترین و مهمترین اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نقش مشارکتی مردم در اجرای برنامه‌ها را بسیار مهم دانست و با قدردانی از همکاری همه مردم شریف شهرستان و بخصوص بازاریان و صاحبان حرف و مشاغل، همراهی و نقش آفرینی تمامی شهروندان در ادامه مبارزه با کوید ۱۹ را، رمز موفقیت آن دانست و از مردم مسئولیت پذیر شهرستان خواست همچنان با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شعار همیشگی بعنی در خانه ماندن در راستای مقابله با بیماری کوشا و فعال باشند.

او ادامه داد: بازرسی‌ها در جهت اجرای مرحله جدید فاصله گذاری اجتماعی بوسیله تیم‌های مسئول با همراهی مردم فعال برای بازدید‌های دقیق‌تر تدوام خواهد داشت.

حیدری در رابطه با کوچ عشایر افزود: مسئولان ذی ربط تمهیدات لازم را برای پیشگیری از ویروس کرونا در میان خانوار‌های عشایری در نظر بگیرند و ادارات امور عشایری، شبکه بهداشت و درمان و اداره منابع طبیعی با هماهنگی هم درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا، آموزش‌ها و هشدار‌های لازم را به جامعه عشایری که در خدمت مستقیم تولید هستند، ارائه نمایند و برای ورود و خروج عشایر کوچرو غیر بومی که در مراتع شهرستان اتراق مینمایند بر اساس فرصت‌های زمانی تعریف شده برنامه کاری داشته و اقدام نمایند.

او در ادامه به تولیدو تهیه ماسک در شهرستان گفت: با توجه به اعلام آمادگی گروه تولیدی کیمیا با نظارت فنی و حرفه‌ای و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اداره صمت نسبت به قیمت گذاری اقدام تا از طریق داروخانه‌ها و مراکز آرایشی بهداشتی در دسترس مردم قرار گیرد.

کمرخانی مسئول گروه تولیدی کیمیا افزود: در صورت حمایت مسئولین، این امکان وجود دارد که روزانه ۱۰الی ۱۲هزار ماسک تولید کنیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری