Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که دولت انگلیس به مردم این کشور دستورالعملی مبنی بر قرنطینه ۱۲ هفته‌ای برای قشر آسیب‌پذیر جامعه این کشور در برابر ویروس « کووید۱۹ » صادر کرده و برای آنها بسته‌های حمایتی در نظر گرفته اما برخی از انگلیسی‌ها به دلیل قرار نگرفتن در این لیست گلایه‌مند هستند.

اخبار بین الملل- هزاران انگلیسی آسیب‌پذیر در برابر ویروس کرونا ، هنوز توصیه‌ای برای قرار گرفتن در قرنطینه ۱۲ هفته‌ای دریافت نکرده و به دلیل قرار نگرفتن در لیست دریافت کمک‌های دولتی در زمان قرنطینه، در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ماه گذشته دولت انگلیس اعلام کرد که با ۱.۵ میلیون نفر تماس گرفته می‌شود و به آنها می‌گوید که باید برای ۱۲ هفته خود را در خانه قرنطینه کنند. همچنین از پزشکان عمومی نیز خواسته شد تا افراد و بیماران بیشتری را که در معرض ابتلا به ویورس کرونا قرار داشتند، شناسایی و معرفی کنند.

به نوشته ایندیپندنت، با این حال برخی مقامات دولتی اذعان دارند که «پیام‌های متناقضی» از سوی دولت درباره قرنطینه افراد منتشر شده و از طرفی، بسیاری از پزشکان عمومی نیز می‌گویند که نمی‌توانند افراد بیشتری را در لیست دریافت حمایت‌های قرنطینه‌ای از جمله سرویس تحویل مواد غذایی درج کنند.

یک شهروند انگلیسی که به گفته خودش مادری ۹۵ ساله با ناتوانی‌هایی از جمله نابینایی و ناشنوایی دارد، ضمن انتقاد از تأخیر دولت لندن برای ارائه حمایت به قشر آسیب‌پذیر جامعه، به این روزنامه گفت: «به وبسایت دولت وارد شدم و در آنجا به من گفته شد که [مادرم] در معیارهای آنها قرار نمی‌گیرد. به پزشک معالج او مراجعه کرده و خواستم او را در لیست قرار دهد. با من تماس گرفت و گفت با اینکه کاملا با من موافق است اما لیست طولانی از افرادی را دارد که [دولت] اجازه نمی‌دهد در لیست اضافه کند».

یک پزشک عمومی نیز به ایندیپندنت توضیح داد با اینکه هر روز بیماران بیشتری با او تماس می‌گیرند تا در لیست دریافت کمک‌های قرنطینه‌ای قرار بگیرند، اما از طرف دولت انگلیس به آنها گفته شده فعلا نمی‌توانند افراد دیگری را در لیست اضافه کنند.

بر اساس آمار اعلامی، تا کنون در انگلیس ۵۵۲۴۲ مبتلا به ویروس کرونا و ۶۱۵۹ مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

«نایل فرگوسن» مشاور پزشکی دولت انگلیس که در ترسیم و تدوین پاسخ دولت این کشور به بحران شیوع ویروس کرونا نقش داشته است هشدار داد که احتمال افزایش تلفات کرونا در انگلیس به بیش از ۲۰ هزار نفر وجود دارد. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس هم که به کرونا مبتلا شده، به دلیل وخامت اوضاعش به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کووید۱۹ انگلیسی کرونا ویروس ویروس کرونا کرونا دولت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی

به گزارش خبرآنلاین، در دومین گفت‌وگوی تلفنی «حسین امیرعبداللهیان» و «دیوید کامرون» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در روزهای گذشته، آخرین وضعیت تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرامیرعبداللهیان در این گفت‌وگو با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه و دفاع مشروع ایران با هدف تنبیه رژیم اسرائیل، اظهار داشت: بحران‌های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسرائیل دارد.

وزیر امور خارجه ایران در ادامه، نسبت به این حجم از حمایت انگلیس از جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم بی‌گناه غزه ابراز شگفتی کرده و افزود: به‌راستی این حجم از حمایت‌های غیرمسئولانه چه نفعی برای دولت انگلیس دارد؟

امیرعبداللهیان افزود: جای تعجب است در حالی که طی ۶ ماهه گذشته چندین هزار تن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته شده است، انگلیس نگران پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله وحشیانه رژیم اسرائیل علیه اماکن دیپلماتیک، آن هم در چارچوب اصل دفاع مشروع وفق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از تشدید تنش در منطقه استقبال نمی‌کند، اما در صورتی که رژیم اسرائیل به‌دنبال ماجراجویی باشد، پاسخ بعدی ما، فوری، قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس هم ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش ها در منطقه متعاقب پاسخ جمهوری اسلامی ایران نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی، در خصوص تحولات غزه اظهار داشت: ما در جریان قطعنامه اخیر سازمان ملل به صورت شبانه روزی تلاش کردیم تا آتش‌بس ایجاد شود و به دنبال این هستیم که زندانیان دو طرف نیز مبادله شوند.

کامرون گفت: عملیات نظامی ایران بر روی اسرائیل بسیار نگران کننده بود و در راستای افزایش دامنه تنش در منطقه ارزیابی می‌شود. در عین حال ما از اسرائیل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی‌خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده‌تر انجام شود.

در این گفت‌وگو بر اهمیت رایزنی‌های لندن و تهران تاکید شد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895598

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی خود
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان