Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت جانباز سرافراز مرحوم حاج کاظم جلالی؛ پدر شهیدان والامقام فیصل، ناجی و فرزانه جلالی، تصریح کرد که این اسوه صبر و مقاومت در کنار همسر جانبازش، سال ها فراق فرزندانش را در کمال اخلاص تحمل کرد و نام نیکی از خود در فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانباز سرافراز مرحوم حاج کاظم جلالی، پدر شهیدان والامقام فیصل، ناجی و فرزانه جلالی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت در کنار همسر جانبازش، سال ها فراق فرزندانش را در کمال اخلاص تحمل کرد و نام نیکی از خود در فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهید پرور استان خوزستان تسلیت می گویم و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داوودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسؤولیت‌پذیری ایشان در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والاست.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی