Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:15:15 GMT

نوروز ۹۹ و کاهش ۷۱ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۷۳۰

نوروز ۹۹ و کاهش ۷۱ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: خوشبختانه در نوروز امسال کاهش ۷۱ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران را داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی مدت اجرای طرح نوروزی فقط دو فقره تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری شرق استان تهران رخ داد که منجر به فوت دو نفر از شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به کاهش ۷۱ درصدی تصادفات منجر به فوت گفت: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری شرق استان تهران، تا کنون طرح‌های بازدارنده مانند برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و اقدامات سازمان‌های دخیل بخصوص شهرداری انجام شده که منجر به کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵ نقطه ورودی شهری در شرق استان تهران شناسایی و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی‌شود.

 

وی بیان داشت: افرادی که در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مرتکب تخلفی در این حوزه می‌شوند برابر با قانون مطرح شده به مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند و وسیله نقلیه آنها به مدت یک ماه در توقفگاه توقیف می‌شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاهش آمار تصادفات سرهنگ سلیمانی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، گفت: تاکنون بر اثر تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز در استان گلستان ۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها را نشان می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مهدی مهیایی ظهر امروز در جلسه ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی 1403 با اشاره به کاهش تصادفات در استان، اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز استان گلستان تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید.

وی افزود: استان گلستان دومین استان از لحاظ نقاط حادثه‌خیز در کشور بوده که حدود 95 نقطه حادثه خیز در سطح استان داشتیم و این امر منجر شده بود آمار تصادفات و فوتی‌ها در سنوات گذشته بالا باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در سال 1402 با همکاری وزارت راه و جلساتی که در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اول رئیس جمهور برگزار شد، توانستیم 95 نقطه را به نصف کاهش دهیم، اهتمام استان برنامه بر این است تا پایان سال جاری دیگر نقاط باقیمانده را به صفر برسانیم.

مهیایی افزود: اقدامات خوبی که انجام شده از مجموع 16 هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی در دولت سیزدهم بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان آن در حوزه راه‌ها هزینه شده و این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت سیزدهم به موضوع ایمنی راه ها است.

وی عنوان کرد: براساس آخرین آمار مقایسه‌ای در خصوص فوتی‌ها، سال گذشته در چنین روزی 14 فوتی تصادفات جاده‌ای در استان داشتیم، در روز متناظر امسال با وجود تصادف شب گذشته این آمار 7 فوتی بوده است که کاهش 50 درصدی فوتی‌ها در سطح جاده‌های استان داشتیم.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان
  • از تنظیم بازار و کاهش تلفات رانندگی تا استقبال از گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ تهران
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز
  • حوادث جاده‌ای تربت‌حیدریه در تعطیلات نوروز فوتی نداشت
  • کاهش ۶۷ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های برون شهری
  • ثبت نخستین فوتی تصادفات نوروزی در تهران/ پسر ۳۴ ساله در دَم فوت کرد