Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی عبدی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: در حال حاضر تردد در بیشتر محورهای استان بدون مشکل در حال انجام است اما در جاده‌های کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق علاوه بر باران، بارش برف و مه گرفتگی و کاهش دید، موجب شده حرکت خودروها بدون زنجیرچرخ ممکن نباشد.

وی با اشاره به بارش مستمر باران در ۲۴ ساعت گذشته و لغزنده بودن جاده‌های استان، از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کرده و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی گلستان هم در اطلاعیه ای هشدار داد: با توجه به استمرار فعالیت سامانه سرد و بارشی، در چند روز آینده بارندگی، احتمال رعد و برق، ریزش برف در نواحی مرتفع کوهستانی، کاهش نسبی دما، وزش شدید باد و پدیده مه مورد انتظار است.

هواشناسی زمان فعالیت این سامانه را روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده اعلام کرد و نسبت به آبگرفتگی برخی از معابر عمومی و اختلال در تردد جاده ای ناشی از فعالیت این سامانه هشدار داد.

طبق پیش بینی هواشناسی ، آسمان گلستان از پنجشنبه (۲۱ فروردین) تا شنبه گاهی ابری همراه با بارش پراکنده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بارش برف جاده های استان رعد و برق هواشناسی تردد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند