Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@08:47:21 GMT

عکس ؛ رونالدو و شوخی اینستاگرامی با برونو فرناندس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۷۵۲

عکس ؛ رونالدو و شوخی اینستاگرامی با برونو فرناندس

شوخی اینستاگرامی کریستیانو رونالدو با دوست هموطنش برونو فرناندس که اخیرا به منچستریونایتد منتقل شده مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اخیرا به این تیم ملحق شده در حساب اینستاگرام خود تصاویری منتشر کرد که نشان می‌داد در چالش تمرینهای عضلات شکم که توسط کریستیانو رونالدو معرفی شده بود شرکت کرده و مشغول تمرین برای ساختن عضلات قوی‌تر در ناحیه شکم خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رونالدو با فرناندس که دوست و هموطن او است شوخی کرده و به او گفت برای رسیدن به سطح آمادگی مورد نظر کار زیادی دارد.

رونالدو در روزهای اخیر از هوادارانش خواسته بود در چالش تمرینهای عضلات شکم شرکت کنند. او خود نشان داد که می‌تواند تنها در ۴۵ ثانیه ۱۴۲ بار حرکتش را تکرار کند.

برونو فرناندس در پاسخ به درخواست رونالدو در این چالش شرکت کرده و با انتشار پستی در اینستاگرام از این خبر داد که در ۴۵ ثانیه ۱۱۷ بار این حرکت را انجام داده است.

اما رونالدو در پاسخ به فرناندس، با او به دلیل اختلاف تعداد حرکاتش با ۱۴۲ تکرار کریستیانو شوخی کرد و گفت بهتر است به جای عضلات شکم تمرینات عضلات بازو انجام دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد رونالدو برونو فرناندس رونالدو کریستیانو رونالدو منچستر منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد برونو فرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم

شان دایچ از رسانه‌ها بابت نحوه انتشار خبر سیلی‌اش به پترسون انتقاد کرد. 

طرفداری | شان دایچ در جریان اردوی اورتون در پرتغال، با سیلی محکم به سر نیتن پترسون، مقابل تمامی بازیکنان با او شوخی کرد. با این حال، پترسون و بقیه متوجه نیت واقعی سرمربی خود نبودند و برای لحظاتی تنش بین آن‌ها به وجود آمد. در نهایت با مداخله جیمز تارکوفسکی، بحث و جدل طرفین به پایان رسید و دایچ نیز از بازیکن خود عذرخواهی کرد. سرمربی تافی‌ها در نشست خبری امروزش به این موضوع پرداخته است:

همان همیشگی. برای جذاب شدن داستان، جایی برای حقیقت وجود ندارد. 

واقعا چیزی در آن ماجرا وجود ندارد. شوخی بود. ضربه آرامی به سر نیت پترسون زدم، مثل کاری که برادر بزرگتر شما انجام می‌دهد. او متوجه شوخی نشد. همین بود. چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد. 

اما خب، قطعا این داستان این‌گونه توجه جلب نمی‌کرد. بنابراین، وقتی این موضوع بیرون میاد، همه باید لایه‌ها بیشتری به آن اضافه کنند، در حالی که واقعا به همین سادگی بود.

اورتون شانزدهم جدولی روز شنبه در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف بورنموث خواهد رفت.  

جو ملتهب در اردوی اورتون؛ شان دایچ به بازیکنش سیلی زد!

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شوخی با ورزشکاران؛ 28 مارس 2024
  • شان دایچ: سیلی به بازیکنم؟ به عنوان برادر بزرگ‌تر با او شوخی کردم
  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • شوخی با ورزشکاران؛ 27 مارس 2024
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی با روان مردم توسط دو سلبریتی!