Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@06:17:12 GMT

خودکشی یا تن فروشی زنان دستفروش بخاطر قرنطینه کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۸۰۰

خودکشی یا تن فروشی زنان دستفروش بخاطر قرنطینه کرونایی

رویداد۲۴  زنان و دختران در افغانستان که برای تهیه مخارج زندگی دست فروشی می‌کنند با انتشار خبر قرنطینه اعلام کردند که خودکشی یا خودفروشی می‌کنند.

گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که با شیوع ویروس کرونا و خبر قرنطینه در برخی از کشور‌ها مردم برای تهیه مخارج زندگی و خوراکشان دست به کار شدند که در یکی از شهر‌های افغانستان زنان و دخترانی که سرپرست خانوار هستند با اعلام خودکشی و یا خودفروشی جنجالی تازه در رسانه‌ها به پا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: گزارش تکان دهنده تن فروشی مردان ایرانی در آلمان!این زنان مدعی هستند که کمبود پول و سختی زندگی منجر شده تا تصمیم بگیرند به زندگی خود پایان دهند تا با فروختن خود و همخوابی با مردان مخارج خود و خانواده شان را تهیه کنند.

گفتنی است که تاکنون با انتشار این خبر در رسانه‌ها کاربران زیادی واکنش نشان دادند.   منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تن فروشی زنان زنان دستفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود

علی دژبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و نیز بهار طبیعت و عید نوروز، اظهار کرد: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نوید بخش سالی پر از خیر و برکت است.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، افزود: پویش «زندگی با آیه‌ها» محور اصلی فعالیت‌ها خواهد بود که ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی است.

مسؤول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی انسان‌ها رویکرد مهم در راستای گفتمان «زندگی با آیه‌ها» است.

دژبانی به ارسال یک‌هزار و ۲۷۵ پیامک پویش «زندگی با آیه‌ها» به گروه‌های هدف و اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی پویش به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات فرهنگی، روحانیون و مبلغین، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و فعالین رسانه‌ای انجام یافته است.

وی افزود: تولید و نشر اینفو گرافیک پویش، ارسال متن زیرنویس پویش به صدا و سیما و پلاتو مجری برنامه سحری و افطار برای اطلاع رسانی به عموم مردم از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح است.

مسؤول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در مناطق مختلف استان، هماهنگی با رؤسای شهرستان‌ها جهت تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر و میادین اصلی شهر انجام شده است.

دژبانی افزود: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان اردبیل است.

وی بیان کرد: در طول ماه رمضان تمامی پیام‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی همراه با هشتگ‌های ماه امید به خدا، فرصت رمضان و زندگی با آیه‌ها ارسال می‌شود.

مسؤول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در پویش «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش «زندگی با آیه‌ها»، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

کد خبر 6055118

دیگر خبرها

  • تصاویر| بازار داغ دستفروش‌ها در آستانه سال نو
  • کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار
  • آتش تقی‌پور به نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» پیوست
  • (تصاویر) بازار داغ دستفروش‌ها در آستانه سال نو
  • صفت عفت تنها به زنان اختصاص ندارد
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • «سی روایت، سی نشانه»، از رادیو صبا
  • فصلی در عرصه‌ هنر
  • گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگ‌خوار پاییزه در مزارع ذرت بوشهر