Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:09:40 GMT

با تاکید فیفا؛ لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۸۴۳

با تاکید فیفا؛ لیگ برتر ایران نیمه کاره رها نخواهد شد

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با تاکید فیفا نیمه کاره رها نخواهد شد و این مسابقات به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این روزهایی که مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، مدام شاهد گمانه زنی های مختلف در مورد از سرگیری مسابقات یا نیمه کاره ماندن آن در کشورهای مختلف جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در ایران هم مدام برخی از مربیان و کارشناسان و حتی مدیران عامل باشگاه ها در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر نوزدهم صحبت های مختلف و حتی پیشنهادهای جالب و گاهی عجیب را بیان کرده اند. از اعلام قهرمانی پرسپولیس بگیرید تا انتقال امتیازها به فصل آینده!

این در حالی است کهفیفا در روزهای گذشته به طور تلویحی تاکید کرد که مسابقات این فصل باشگاه های کشورهای مختلف باید برگزار شود و به همین دلیل هم اعلام کرد قرارداد بازیکنان تا پایان مسابقات این فصل خواهد بود حالا هر زمانی که مسابقات به پایان برسد! به این ترتیب فیفا می خواهد که مسابقات باشگاهی سراسر جهان در این فصل به پایان برسد. همانطوریکه وقتی بلژیک به طور زودهنگام قهرمان این فصل خود را اعلام کرد یوفا از آن خرده گرفت که باید یک هفته باقی مانده از لیگ این کشور هم برگزار شود و اعلام قهرمان زودهنگام درست نیست. 

از سویی دیگر مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم بارها اعلام کرده اند خواهان تعطیلی مسابقات نیستند و همه منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند تا بدانند چه زمانی تیم ها مجاز به انجام تمرینات خود هستند تا زمان از سرگیری مسابقات را اعلام کنند. به این ترتیب بعید به نظر می رسد با توجه به تاکید فیفا و حتی ای اف سی مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر نیمه کاره باقی بماند. زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا هم می خواهد مسابقات نیمه کاره لیگ قهرمانان آسیا در 2020 را به پایان برساند حتی اگر این بازی ها به صورت متمرکز در یک یا دو کشور برگزار شود.

از سویی دیگر فیفا اعلام کرده زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ ها برای فصل آینده  زیاد خواهد شد و احتمالا به جای 84 روز (12 هفته) 14 یا حتی 16 هفته خواهد بود تا اول تکلیف مسابقات فصل جاری مشخص شود و بعد زمان کافی برای نقل و انتقال بازیکنان وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فیفا فوتبال ورزشی نیمه کاره لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران