Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:37:19 GMT

کشتی تا تیرماه تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۸۷۱

کشتی تا تیرماه تعطیل شد!

فدراسیون کشتی با توجه به توصیه اتحادیه جهانی کشتی تا تیرماه سال جاری تمامی برنامه‌های اردویی و رقابت‌های خود را لغو می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همانطور که می‌دانید در شرایط کنونی جهان با توجه به شیوع ویروس کرونا با یک بحران جدی و خطرناک مواجه شده است و به همین دلیل نیز اکثر رقابت‌های ورزشی از جمله المپیک ۲۰۲۰ توکیو یا لغو و یا به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا روز ۱۸ فروردین ماه اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون های ملی اعلام کرد که تمامی رقابت‌های قهرمانی خود را که تا روز ۱۰ تیرماه برنامه ریزی شده بودند به تعویق می‌اندازد و تاریخ جدید برگزاری این مسابقات نیز پس از هم اندیشی با میزبان، کمیسیون فنی و دپارتمان ورزشی  اتحادیه اعلام خواهد شد.


امامی تصریح کرد: همچنین تمامی تورنمنت‌های بین‌المللی نیز تا همین تاریخ لغو شده است و اتحادیه جهانی کشتی نیز به تمامی فدراسیون‌های عضو توصیه کرده است که تمامی رویدادهای ملی خود را به منظور اطمینان از حفظ سلامت ورزشکاران و شرکت کنندگان، لغو کنند.


سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه کشور ما نیز درگیر مبارزه با این ویروس خطرناک است، بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمامی فعالیت‌های ورزشی نیز تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.


وی گفت: بر این اساس فدراسیون کشتی با توجه به موارد فوق تصمیم بر این گرفت که همگام با اتحادیه جهانی کشتی تمامی برنامه های ورزشی خود از جمله برگزاری اردوها و مسابقات را تا ۱۰ تیرماه به حالت تعلیق درآورد و بازگشت به شرایط عادی نیز منوط به مهیا شدن شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا، پس از آن تاریخ خواهد بود.  


امامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ سلامتی و ایمنی ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر دست اندرکاران کشتی کشور و خانواده‌های آنها مهمترین اولویت فدراسیون کشتی است و امیداریم که مردم عزیز ایران با همکاری و همدلی بتوانند این شرایط سخت را پشت سرگذارند تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی فرزندان و قهرمانان خود باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی کروناویروس اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

نصرالله پریچهره پنجشنبه شب در مجمع عمومی و سالیانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان کردستان اظهار داشت: فضای ورزش استان آرامش بسیار خوبی دارد که مایه توسعه این حوزه می‌شود.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور اسپانسر در هیأت‌های ورزشی بیان کرد: هیات‌ها باید مهارت جذب و نگهداری حامی مالی را کسب کنند و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم بزودی با تایید کمیسیون حقوق ورزشی مجلس، ۱۰۰ درصد هزینه‌های ورزشی بخش خصوصی شامل معافیت مالیاتی شود.

پریچهره از افزایش اعتبارات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای این فدراسیون و هیات‌های زیرمجموعه آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپا در این فدراسیون آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند، افزود: استان کردستان نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و خوشبختانه همدلی موجود در این حوزه کم‌نظیر و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع گفت: بیشتر مشکلات ورزش استان بیشتر به بحث مالی و سپس به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در آیین‌نامه فدراسیون برای تامین اعتبار مالی هیات‌ها ۱۰ محل مشخص شده است بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فقط یکی از این محل‌هاست و می‌طلبد از دیگر محل‌های اعتباری بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگرچه ما وظیفه داریم که خدمتگزار باشیم، اما اعتبارات پولی برای کمک به هیأت‌های ورزشی جوابگو نیست.

غلام‌ویسی در ادامه از کمک ۴۹ میلیون تومانی به هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: و هیات‌ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم