Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:08:22 GMT

دستگیری شکارچی ۲ قطعه کبوتر وحشی در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۸۸۵

دستگیری شکارچی ۲ قطعه کبوتر وحشی در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: یک متخلف شکار کبوتر وحشی در فصل ممنوع با تلاش مأموران اجرایی این اداره شناسایی و دستگیر شد.

او بیان داشت: عمل ارتکابی از سوی این شکارچی که در فصل ممنوع شکار و صید یعنی در زمان تخم گذاری و زاد آوری پرندگان اقدام به شکار نموده بود، مشمول بند الف از ماده ١١ قانون شکار و صید بوده و دارای جزای کیفری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی اظهار کرد: از این متخلف لاشه ۲ قطعه کبوتر وحشی به همراه یک قبضه سلاح بادی کشف و ضبط و سلاح او براساس ماده ١۴ قانون شکار و صید تا زمان صدور رأی دادگاه نزد این اداره توقیف شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکار پرنده محیط زیست اسلحه شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حمید مطهری در اولین نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره حقوقی اداره کل اظهار داشت: در سال1402نود و پنج واحد که فرآورده هایی پایین تر از کیفیت های مصرح در استانداردهای ملی مربوطه به بازار عرضه کرده بودند براساس ماده 41 و 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به کمیسیون قضایی ماده 42 مربوطه معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان یزد در توضیح کمیسیون ماده 42 گفت: به موجب این ماده قانونی، کمیسیون ماده 42 متشکل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد، مدیرکل اداره استاندارد استان، نماینده اداره صمت و دیگرسازمان های مردم نهاد هست که تکلیف به پرداخت جریمه، ارجاع به مراجع قضایی، سپردن تعهد، اخطار و پلمپ از جمله محکومیت ها بوده است.

مطهری ادامه داد: 105 واحد دیگر نیز به دلیل تولید، توزیع، تمرکزو فروش کالا و محصول مشمول استاندارد اجباری که بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و همچنین جعل علامت استاندارد بر روی فرآورده ها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی از محصولاتی نظیر شن، ماسه، بتن، تیرچه بلوک، کاشی و سرامیک، لوازم یدکی خودرو و مواد غذایی مشمول به عنوان صنایع غالب در این حوزه یاد کرد که در مراجع قضایی و کمیسیونهای مربوطه رسیدگی شده اند.

مطهری گفت: با نظارت مستمر  بر واحدها و توزیع و تولید در سطح استان، موفق به کاهش چشمگیر تولیدات تقلبی، پیشگیری از تخلفات کیفی، اطمینان بخشی به مردم و مصرف کنندگان می شویم و بیش از پیش بتوانیم به ارتقا سطح کیفی محصولات استان دست یابیم و برند استان یزد را در کشور و جهان ارتقا بخشیم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز