Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:17:05 GMT

دروازه‌بان اسبق صنعت نفت آبادان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۹۰۷

دروازه‌بان اسبق صنعت نفت آبادان درگذشت

دروازه‌بان سال‌های پس از جنگ تحمیلی طلایی پوشان آبادان عصر امروز با سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان؛ سید کریم موسوی دروازه‌بان سال‌های پس از جنگ تحمیلی طلایی پوشان آبادان عصر امروز با سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم موسوی که از اواخر دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۷۰ سنگربان صنعت نفت آبادان بود و برای هواداران این باشگاه خاطرات شیرینی را ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم سید کریم موسوی، این ضایعه ناگوار را به خانواده ایشان و عموم هواداران تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان جنگ تحمیلی سکته قلبی دروازه بان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: استاد عباس نجفی، گنجینه زنده بشری و هنرمند برجسته و پیشکسوت صنایع دستی در رشته آهنگری سنتی درگذشت.   حسین ایزدی افزود: این هنرمند به‌عنوان آخرین گنجینه زنده بشری برای حفظ، احیا و ثبت‌ملی هنر و فن چلنگری مازندران در فهرست آثار ناملموس کشور بسیار تلاش کرد.   او با اشاره به تسلط این هنرمند پیشکسوت به تکنیک خاص در جلنگری، گفت: آهنگری سنتی با استفاده از جوش گِل رس به هم و ساخت ابزار و ادوات کشاورزی یکی از شاخص‌های هنری این هنرمند در ساخت محصولات بوده است.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران آهنگری را یکی از کهن‌ترین روش‌های فرم دهی فلزات برشمرد و افزود: چلنگری، نوعی آهنگری سنتی است که در آن اشیاء سبک وزن مانند میخ طویله، میخ سرکج، داس، انبر، سیخ، سه پایه، منقل، نعل اسب و جوالدوز ساخته می‌شد   مرحوم عباس نجفی در سال ۱۴۰۰ به عنوان گنجینه زنده بشری در رشته جلنگری، آهنگری سنتی به شماره ثبت ۱۳۴ در فهرست ناملموس ملی ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • موسوی گرمارودی؛ فلسطینیزه کردن خاطرۀ زندان سیاسی بی‌اشاره به ماجرای خودکشی در زندان
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت