Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:52:56 GMT

خواننده مشهور کنسرت رایگان برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۹۱۷

خواننده مشهور کنسرت رایگان برگزار می‌کند

آندرآ بوچلی خواننده مشهور ایتالیایی روز عید پاک در یک کلیسای خالی می‌خواند تا دل مردم آسیب دیده از کرونا را گرم کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، روز یکشنبه که عید پاک از راه می‌رسد، بیشتر کلیساروها نمی‌توانند وارد یک مکان مذهبی بشوند، اما استثنایی برای آندرآ بوچلی افسانه موسیقی کلاسیک ایتالیایی قائل شده‌اند تا بتواند در کلیسای جامع تاریخی دوئومو در میلان یک نمایش زنده داشته باشد که به صورت رایگان در سراسر جهان از طریق یوتیوب استریم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوچلی تنها توسط ارگان‌نواز کلیسا یعنی امائول ویانلی همراهی خواهد شد و مسلماً مخاطب زنده نخواهد داشت. از قطعات شناخته‌شده‌ای که او در این کنسرت اجرا خواهد کرد می‌توان به «آوه ماریا» و «سانکتا ماریا» اشاره کرد.

این نمایش که «بوچلی: موسیقی برای امید» نام گرفته ساعت هفت عصر به وقت ایتالیا (ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران) در زادگاه این خواننده که بیش از تمام کشورهای دیگر تحت تاثیر کروناویروس قرار گرفته، برگزار می‌شود.

شهر میلان، ونراندا فابریکا دل دوئومو، شوگر موزیک، یونیورسال موزیک گروپ و یوتیوب با هم شریک شده‌اند تا این کنسرت آنلاین را روی صحنه ببرند. بوچلی هیچ درآمدی از این کنسرت نخواهد داشت.

جیزپه سالا شهردار میلان در بیانیه‌ای گفت: «بسیار خوشحال هستم که آندرآ دعوت ما را پذیرفت. امسال عید پاک برای همه ما بسیار متفاوت خواهد بود. آرامش لذت‌بخشی که معمولاً با این روز فرا می‌رسد به شدت تحت تاثیر شیوع این بیماری قرار گرفته که همه ما تحت تاثیر آن هستیم».

او اضافه کرد: «شکی ندارم که صدای خارق‌العاده بوچلی همان چیزی خواهد بود که تمام ما این روزها کم داریم. یک آغوش قدرتمند و ویژه که می‌تواند دل‌های میلان، ایتالیا و جهان را گرم کند».

بوچلی در بیانیه‌ای گفت: «من به قدرت دعا کردن جمعی باور دارم. به عید پاک هم باور دارم که نمادی از بازتولدی است که همه در حال حاضر به آن احتیاج دارند. به خاطر موسیقی، که می‌تواند زنده استریم بشود و میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان گرد هم بیاورد، ما قلب تپنده این زمین زخم‌خورده را در آغوش می‌گیریم».

او اضافه کرد: «این میلان بخشنده، شجاع و فعال و کل ایتالیا دوباره از نو آغاز می‌کند و به زودی یک مدل برنده و موتور رنسانسی خواهد بود که همه‌مان امیدش را داریم. مشاهده کردن این اتفاق در دوئومو طی جشن عید پاک که نمایانگر راز تولد و بازتولد است، لذت‌بخش خواهد بود».

جدا از این کنسرت، بنیاد آندرآ بوچلی هم یک صفحه راه‌اندازی کرده تا پول جمع کند و به بیمارستان‌های ایتالیا کمک کند تا بتوانند ابزار لازم برای حفاظت کردن از کارمندان سلامت را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنسرت رایگان ویروس کرونا عید پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد که باخت تلخی هم برای آنها به حساب می‌آمد.

شاگردان سیمون اینزاگی با کسب سه امتیاز شیرین و حساس این دیدار موفق شدند قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل سری ایتالیا را مسجل کنند که اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای آنها بود و رخ دادنش در دربی شهر میلان شیرینی آن را دوچندان کرد.

هر دو تیم شهر میلان در واقع از یک ورزشگاه برای میزبانی مقابل رقیبانشان استفاده می‌کنند اما شب گذشته میلان میزبان این بازی بود و به همین دلیل تعداد هواداران اینتر که در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند بسیار کم و در حدود ۷۵۰۰ نفر بود.

بازیکنان اینتر پس از سوت پایان بازی شروع به جشن گرفتن در زمین کردند و مدیران میلان که از این اتفاق چندان خوشحال نبودند به مقابله با این رفتار برخاستند. در حالی که هواداران اینتر در ورزشگاه سعی در همراهی با بازیکنان در زمین داشتند صدای موسیقی به حدی بلند شد که دیگر هیچ صدایی شنیده نمی‌شد تا ادامه برگزاری این جشن برای اینتر تقریبا غیر ممکن شود.

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی