Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین سرمربی تیم تراکتور گفت: اکثر نفرات تیم های تراکتور و ماشین سازی غیر بومی هستند.

اسماعیل هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازیکنان غیربومی دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی‌، بیشتر از نفرات بومی‌ها می‌باشند و این در حالی است که باید از بازیکنان باتعصب تبریزی در این 2 تیم بیشتر بکار‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آیا با این وضعیت فوتبال تبریز در حال حاضر فوتبال تبریز نفراتی چون خداپرست‌، برادران شیشه‌گر‌، ‌ارغوانی‌، جدیکار‌، صباغ را دارد که بازهم عرضه نماید‌ و تا زمانی که نتوانیم چنین نفراتی را که اسمشان را بردم بازهم به فوتبال تبریز تحویل دهیم به بیراهه رفته‌ایم‌.

وی گفت: زمانی در فوتبال تبریز نفراتی که خوب رشد می‌کردند و خیلی زود جذب تیم‌های دیگر کشور شده و به تیم ملی راه می‌یافتند، ولی الان در تیم ملی ایران نفر بومی از تبریز حضور ندارد و در فوتبال تبریز در حال حاضر ضعف‌های زیادی دیده می‌شود که حرف‌هایمان در این مقال نمی‌گنجد.

پیشکسوت فوتبال تبریز در مورد این روزهای کرونایی گفت: در حال حاضر تلویزیون و اغلب رسانه‌ها در برنامه هایشان بیشتر به مردم عزیزمان تذکر می‌دهند که در منزل بوده و زیاد بیرون نیایند‌.

وی گفت: در این بین سالمندان هم بیشترین ضرر را از این بیماری و ویروس کرونا می بییند و از مردم عزیز تقاضا دارم به خاطر اهمیت سلامتی شان به موارد گفته شده از رسانه‌ها کاملا توجه فرمایند تا بعد از مدتی این بیماری ریشه‌کن شود.

اسماعیل هاشمی بازیکن سابق باشگاه استقلال‌( تاج ) تبریز بوده و اولین سرمربی تیم تراکتور در سال 1349 بوده است.

وی سابقه هدایت‌ تیم های ماشین‌سازی و تراکتور ‌در دهه 50 و سرمربی تیم منتخب آذربایجان‌شرقی در لیگ ‌قدس دهه 60 بوده و در لیگ آزادگان در سال 73 نیز هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده داشته است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال تبریز تیم ملی ایران تراکتور اسماعیل هاشمی فارس تبریز شهرداری ماشین سازی منتخب آذربایجان شرقی فوتبال تبریز سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898801

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود