Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پلیتیکو، به رغم تلاش رهبران دموکرات ها برای تصویب بسته حمایتی دیگر که شامل ارائه وام به مشاغل آسیب دیده برای شیوع ویروس کرونا می‌شود، مقامات کاخ سفید به طور خصوصی مخالفت خود با این تلاش دموکرات‌ها را اعلام کرده‌اند. 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا رهبران دموکرات درصدد آن هستند تا با تصویب طرح دیگری میلیاردها دلار بودجه حمایتی برای دولت‌های ایالتی و بیمارستان‌ها تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طرح ارائه شده نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر رهبر اقلیت مجلس سنا درخواست ۲۵۰ میلیارد دلار بسته حمایتی برای کمک به دولت‌های ایالتی و بیمارستان‌ها دارند. 

ارائه این بسته حمایتی به رغم موافقت دموکرات‌ها تا کنون با مخالفت بری از جمهوریخواهان سنا مواجه شده و سناتور مارکو روبی در همین رابطه گفت: میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا از ۱۰۰ سناتور خواسته است تا اعلام کنند که آیا آن‌ها با یک چهارم تریلیون پول بیشتر برای مشاغل کوچک مخالفت هستند. 

به نوشته پلیتیکو، در صورت تصویب طرح بسته حمایتی حتی در مجلس سنا ممکن است از طرف کاخ سفید رد شود. 

از آنجایی که ایالت‌های درگیر کرونا در آمریکا بیشتر دموکرات هستند و این بودجه می‌تواند در پیروزی آنان در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری اثر داشته باشه، احتمالا سناتورهای جمهوریخواه و کاخ سفید با این طرح موافقت نخواهند کرد به ویژه اینکه طرح از طرف دموکرات‌ها مطرح شده است. 


 

برچسب‌ها ویروس کرونا مجلس سنا سنای آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا کاخ سفید پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مجلس سنا سنای آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا کاخ سفید ویروس کرونا مجلس سنا سنای آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا کاخ سفید بسته حمایتی ویروس کرونا دموکرات ها کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست