Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:24:38 GMT

حمایت از واحدهای گردشگری برای جلوگیری از تعدیل نیرو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۰۲۲

حمایت از واحدهای گردشگری برای جلوگیری از تعدیل نیرو

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های لازم، واحدهای گردشگری تعدیل نیرو نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استاندار اردبیل و تعدادی از مدیران بخش دولتی و خصوصی استان از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر مونسان در این جلسه با اشاره به هزینه‌های فعالان گردشگری در آستانه نوروز برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های لازم، واحدهای گردشگری تعدیل نیرو نداشته باشند و زیان‌های ناشی از کرونا را تحمل کنند و این دوره را پشت سر بگذارند.

وی افزود: پیش‌بینی‌های سازمان جهانی گردشگری برای راه افتادن مجدد گردشگری زمان‌بر است ولی ما تلاش می‌کنیم با تحریک بازار پس از کرونا، گردشگری داخلی کشور را راه بیندازیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل خواست تا گزارش اقدامات و پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها را به‌صورت ماهیانه برای او ارسال کنند تا او پیگیر اجرایی شدن آن‌ها در دولت باشد.

وی بیان کرد: سال گذشته با وجود تحریم و سختی‌ها نشان داد که ظرفیت‌های صنعتی کشور رشد کرده و در هیچ جای کشور متوقف نشده و به یاری خدا سال ۹۹ را با توجه به شعار سال به پیش ببریم.

مونسان در ادامه با اشاره به اثرات سوء شیوع کرونا بر اقتصاد کشور، استمهال مالیات از سوی دولت به‌همراه تعویق وصول اقساط بانکی را باعث کاهش منابع مالی بانک‌ها دانست و تصریح کرد: همه این عوامل دولت را در شرایط سختی قرار داده است.

مونسان با اشاره به مشکلات جدی کشورهای پیشرفته دنیا در مقابله با کرونا اذعان کرد: بسیاری از کشورها حتی در تامین اقلام بهداشتی و غذایی دچار مشکل شدند ولی خوشبختانه با زحماتی که در کشور کشیده شد هیچ مشکلی در تامین مایحتاج ضروری مردم نداریم.

او با تاکید بر این‌که تحریم‌های ظالمانه نتوانسته ظرفیت تولید کشور را متوقف کند افزود: دولت در شرایط تحریم و با کمترین میزان کمک‌های خارجی با کرونا مقابله می کند و خوشحالیم که روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

او با تاکید دوباره بر اثرات مخرب اقتصادی ویروس کرونا در جهان تصریح کرد: شیوع کرونا گردشگری را در جهان به نقطه صفر رسانده و قرنطینه‌ها یعنی عدم سفر.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل وزیر گردشگری میراث فرهنگی مونسان اقتصاد مقاومتی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور،  این نهاد پس از ارائه گزارش دارو، گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم