Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:35:40 GMT

پلمب 21 واحد صنفی متخلف در خدابنده

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۰۲۴

پلمب 21 واحد صنفی متخلف در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از پلمب 21 واحد صنفی متخلف و اخطار و تعهد از 19 واحد دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن غنیمتی اظهار کر: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با همکاری دادستانی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان، اداره صمت، اصناف،  نظارت و کنترل بر صنوف را به صورت شبانه‌روزی رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی 72 ساعت گذشته در اجرای این طرح با هماهنگی دادستان شهرستان تعداد 21 واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب و برای 19 واحد تذکر و اخطار پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با تاکید بر استمرار نظارت بر فعالیت اصناف و اقدامات کنترلی، از بازاریان و کسبه شهرستان درخواست کرد: به منظور قطع زنجیره گسترش شیوع ویروس کرونا همکاری بیشتری با مراکز بهداشتی و نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس شهرستان خدابنده درمان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو طی دو سال گذشته در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی قویدل صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال 1401 تا پایان سال گذشته، 17 دوره 32 ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و غیره است، گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و 303 نفر بوده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: تعداد 740 نفر از پذیرفته‌شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که جهت صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته و در راستای نظارت از واحدهای صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از 200 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، گفت: تعداد 65 واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم