Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرزامی در گفتگو با مهر در مورد انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه اظهار داشت: آبی‌پوشان روزهای سختی را سپری کردند حالا قرعه به نام سعادتمند افتاده است اما مطمئناً او هم نمی‌تواند در این برهه موفق شود البته هر کسی به غیر از او هم می‌آمد، توفیقی برایش حاصل نمی‌شد. فتح‌الله‌زاده که سال‌ها در استقلال بود نتوانست موفق شود و او هم خیلی زود از استقلال کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال افزود: مدیرعامل جدید نمی‌تواند با دو ورق کاغذ تیم را بچرخاند. بلیت فروشی و تبلیغات دور زمین، هیچ‌کدام سهمی برای استقلال ندارند؛ بنابراین کار کردن در تیمی که بدهی‌های زیادی دارد بسیار مشکل است.

فرزامی تاکید کرد: به اعتقاد من، رئیس‌جمهور باید فکری به حال استقلال و پرسپولیس کند تا این دو تیم از این مشکلاتی که دارند و در حال غرق شدن هستند، نجات پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آینده تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: به این استقلال خوشبین نیستم، مشکلات مالی کمر این تیم را خواهد شکست و هیچ‌کس به فکر این تیم نیست. باشگاه استقلال چه دست سعادتمند باشد چه دست کسی دیگر، موفق نخواهد شد. اگر اموال این باشگاه را به خود این تیم بدهند شاید مشکلات برطرف شود اما با این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، نمی‌توان به آینده این تیم امید داشت.

فرزامی تاکید کرد: این باشگاه مال دولت نیست و به مردم تعلق دارد. سال‌هاست که می‌خواهند سرخابی‌ها را واگذار کنند اما این اتفاق رخ نداده است، بنابراین معلوم نیست سعادتمند هم چه زمانی از استقلال کنار برود، زیرا خیلی زود متوجه خواهد شد که با مشکلات زیادی روبرو می‌شود. متأسفانه فوتبال ما اعتبار زیادی ندارد و باید یک تغییرات اساسی در آن صورت بگیرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: فتح‌الله‌زاده ۱۰ میلیارد آورد، ۸ میلیارد آن مشخص نشد کجا خرج شده و وقتی دید تنها ۲ میلیارد باقی‌مانده و نمی‌توانست کاری بکند از استقلال کنار رفت. این تیم با طلبکاران زیادی روبروست؛ به دولت بدهکار است و مشکلات زیادی دارد. من تعجب می‌کنم چرا عده‌ای اصرار دارند لیگ نوزدهم برگزار شود. با شرایطی که این روزها وجود دارد تعطیلی لیگ به نفع همه خواهد بود، زیرا مشخص نیست حق پخش و تبلیغ‌های قبل از بازی‌ها کجا هزینه می‌شود؟

وی در مورد نگرانی هواداران هم گفت: شاید تنها کسانی که صادقانه دلشان برای تیم می‌سوزد هواداران هستند اما متأسفانه کاری از دستشان برنمی‌آید و نمی‌توانند چاره‌ای برای این مشکلات بیاندیشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» رییس‌جمهور این کشور، تصریح کرد: «تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است».

کد خبر 6081245

دیگر خبرها

  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است