Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آلمانی آبی‌ها به تمجید از لیونل مسی می پردازد.

طرفداری- آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی باشگاه چلسی در سال 2017 به این باشگاه پیوست و در همان فصل نیز در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بارسلونا به میدان رفت.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، رودیگر فاش می کند که هنوز هم لباس لیونل مسی را برای خود نگه داشته است و از شوخی فابرگاس در هنگامی که می خواسته پیراهن مسی را بگیرد، صحبت می کند:

من پیراهن لیونل مسی را از وقتی که چند سال پیش با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم، دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من افتخار بزرگی بود که در مقابل بازیکنی مثل مسی بازی کنم. بعد از بازی و در هنگامی که ما با یکدیگر دست می دهیم، من از او پیراهنش را خواستم. من مطمئن بودم که او نمی خواهد پیراهنش را به من بدهد اما سسک فابرگاس که در همان نزدیکی بود به مسی گفت: "پیراهنت را بهش بده، او پیراهن تو را هم می خواهد!"  

جورج وه آ یکی از الگو‌های دوران کودکی رودیگر است و اولین پیراهنی که رودیگر از یک بازیکن داشته، متعلق به جورج وه آ بوده است. او در این باره می گوید:

اولین پیراهن فوتبالم؟ پیراهنی بود که برای خودم درست کردم. والدین من پول زیادی برای اینکه چیزی را برای من بخرند، نداشتند. بنابراین من خودم یک لباس را درست کردم و آن پیراهن شماره 9 جورج وه آ بود. این فقط یک تیشرت سفید بود که من شماره 9 و نام او را در پشت آن تیشرت سفید نوشته بودم.

رودیگر از سطح تسلط خود بر زبان انگلیسی رضایت دارد اما می گوید که درک صحبت‌های برخی از هم‌تیمی هایش سخت است. او در این رابطه می گوید:

من بیشتر چیز‌ها را می فهمم اما انگلیسی حرف زدن راس بارکلی را نمی فهمم! و همچنین بیلی گیلمور، فهمیدن لهجه اسکاتلندی او بسیار دشوار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا

رئال مادرید شب یکشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. در این ویدیو که توسط صفحه رسمی لالیگا منتشر شده است، دریبل های برتر رئال مادرید در بازی های لیگ مقابل بارسلونا را نمایش می دهد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم