Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:43:50 GMT

مطالبات مؤسسات تشخیصی و درمانی استان بوشهر پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۱۹۱

مطالبات مؤسسات تشخیصی و درمانی استان بوشهر پرداخت شد

پرویز رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حمایت از حوزه سلامت استان با توجه به تأمین اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت ایران، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۶۹ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی، مطب‌های پزشکان عمومی و متخصص و درمانگاه‌های سطح استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مداوم مدیرعامل سازمان در تأمین و اختصاص منابع برای پرداخت به مؤسسات طرف قرارداد علاوه بر تسویه حساب کل مطالبات سال ۹۷ مؤسسات خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی، مطالبات سال ۹۸ بیمارستان‌های دانشگاهی و بیمارستان‌ها و مراکز غیر دانشگاهی تا آبان ماه و داروخانه‌ها تا آذرماه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: امید است این روند پرداخت‌ها بر ارتقا کیفیت خدمات به بیمه شدگان سازمان مؤثر باشد.

رمضانی افزود: به‌منظور کاهش ترددها و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، اعتبار قرارداد مؤسسات درمانی با بیمه سلامت بدون نیاز به مراجعه تا پایان خردادماه ۹۹ تمدید شده است.

وی تاکید کرد: همچنین داروهایی که نیاز به تأیید پرونده در سیستم اینترنتی دارد به صورت خودکار تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده و بیمه شدگان می‌توانند پس از تجویز پزشک برای دریافت داروی خود به داروخانه‌ها مراجعه نمایند و نیازی به حضور در ادارات بیمه سلامت نمی‌باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر ایران بیمارستان پزشک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۶ میلیارد تومان مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن ملکی‌زاده  صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پرداخت مطالبات و کارانه کادر درمان استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 15 میلیارد تومان برای پرداخت تخصیص یافته و در این راستا 16 میلیارد تومان هم مطالبات ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تسویه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ماندگاری پزشکان تا پایان سال قبل به مبلغ 10 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: 106 میلیارد تومان مطالبات کارکنان و 26 میلیارد طلبی کادر درمان و 8 میلیارد تومان حقوق کارکنان تحت پوشش شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال قبل به مبلغ 18 میلیارد تومان پرداخت می‌شود، اضافه کرد: حقوق کارکنان شرکتی بهداشت و درمان تا پایان سال قبل به مبلغ 13 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است. بیش از 125 میلیارد تومان مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر گفت: در این راستا امسال تحول مهمی در طرح‌های درمانی و تجهیزات تشخیصی در استان ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش تخت‌های بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی انجام شده به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

ملکی‌زاده بیان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر 1300 میلیارد تومان به حوزه سلامت استان مصوب شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تخصیص این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند