Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدام یک از مدیران استقلال، بخشی از دستمزد فرهاد مجیدی را به حساب او واریز کرده‌اند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همانطور که خود فرهاد مجیدی اعلام کرده سرمربی جدید استقلال برای نیم فصل مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با استقلال قرارداد بسته است.

گفته می‌شود او تا امروز ۴۰ درصد از این رقم را از باشگاه گرفته اما اینکه چه کسی این پول را به حساب فرهاد واریز کرده، سوژه اصلی این گزارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی کاغذ، اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان سرپرست وقت باشگاه باید چنین کاری کرده باشد اما اطلاعات خبرنگار ما حاکی از آن است که این پول را عبدالرضا موسوی عضو غیررسمی هیات مدیره استقلال به حساب فرهاد مجیدی واریز کرده و اصلا یکی از دلایلی که فرهاد اینقدر روی بازگشت موسوی اصرار داشته، همین موضوع بوده تا خیال او بابت گرفتن حق و حقوق خودش و کادر فنی و بازیکنان تیم راحت باشد چرا که در صورت ماندن موسوی، او اصلا نگران نبود که مشکلات مالی باشگاه، بر دریافتی او تاثیرگذار باشد.

مجیدی در حالی آن زمان ۴۰ درصد پولش را گرفته که در باشگاه استقلال هیچ پولی نبود و استقلال با مشکلات مالی شدید روبرو بود و استراماچونی را به همین دلایل از دست داده بود‌.

البته ظاهرا این پولها به صورت قرضی به استقلال قرض داده می شوند اما زمان بازپس گیری پولها از سمت باشگاه نامشخص است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال عبدالرضا موسوی استقلال عبدالرضا موسوی فرهاد مجیدی مدیران استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.

به گزارش مشرق، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال ۱۴۰۳ به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی