Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:00:10 GMT

فروش نیسان در چین ۴۴.۹ درصد سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۳۴۲

فروش نیسان در چین ۴۴.۹ درصد سقوط کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، خودروساز بزرگ ژاپنی، نیسان اعلام کرد که میزان فروش خودروی این شرکت در چین، در ماه مارس ۴۴.۹ درصد نسبت به سال گذشته سقوط کرده و به ۷۳۲۹۷ خودرو رسیده است. این نشان می‌دهد که پاندمی ویروس کرونا همچنان بزرگترین بازار خودروی جهان را تحت تأثیر منفی خود قرار داده است.

نیسان که کارخانه تولید مشترکی با خودروساز چینی، دانگ‌فنگ موتور، در استان هوبی دارد اعلام کرد: نشانه‌های مثبتی از ریکاوری و بازگشت بازار مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیبان ژاپنی نیسان، تویوتا و هوندا هم در ماه مارس، به ترتیب، با افت ۱۵.۹ درصدی و ۵۰.۸ درصدی در فروش خودروی خود در چین مواجه شدند.

کد خبر 4896138

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت خودروسازی نیسان چین ویروس کرونا ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا اوپک گمرک ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس تهران وزارت صنعت معدن و تجارت بورس نفت خام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

برای این خودرو نرخ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و موعد تحویل هم ۳۰ روزه خواهد بود.

مشتریان می‌توانند کراس اوور ET ۵ را در کارشوی نیایش مال از نزدیک ببینند و با مشخصات آن آشنا شوند. همچنین مشتریان می‌توانند ثبت نام خودرو را هم در همین محل انجام دهند.

سیر تا پیاز اسکای ول ET۵

نبکا که از جمله خودروسازان تازه تاسیس کشور محسوب می‌شود که با خودروی تمام برقی خود در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا کرد.

پنجمین نمایشگاه خودروی تهران در حالی برگزار شد که طی آن شاهد حضور خودرو‌های برقی و هایبرید متنوعی بودیم، اما یک محصول نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. شرکتی با نام نبکا که از جمله خودروسازان تازه تاسیس کشور محسوب می‌شود با خودروی تمام برقی خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. این خودروی برقی یک کراس‌اوور با نام اسکای ول ET۵ است.

نبکا از کجا آمد؟

شاید نام نبکا کمتر به گوشتان خورده باشد، اما مپنا و کرمان‌موتور چطور؟ نبکا در حقیقت خودروسازی است که حاصل همکاری کرمان موتور و مپنا است. این خودروسازی با همکاری شرکت اسکای ول چین به عنوان اولین محصول خود اقدام به مونتاژ یک خودروی تمام برقی می‌کند.

طراحی اسکای ول ET۵

محصول برقی اسکای ول که برای مونتاژ در بازار ایران در نظر گرفته شده چهره جذاب و مدرنی دارد. این خودرو با قرارگیری در غرفه نبکا در شهر آفتاب توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. چهره این خودرو نسبت به بسیاری از محصولات چینی این روز‌ها آنچنان عجیب و غریب نیست، اما نکته مهم این است که در آینده از آن خسته نمی‌شوید و احتمالا تا دراز مدت می‌تواند نیاز مشتریان را برآورده کند.
 
علی‌رغم برقی بودن این خودرو یک جلو پنجره مشبک میان دو چراغ قرار گرفته فضای بازی نیز برای عبور هوا زیر سپر قرار دارد که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی ET۵

نبکا از یک پیشرانه برقی بهره می‌برد که توان را از طریق گیربکس تک سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌کند. این پکیج باتری این خودرو ۷۲ کیلووات ساعتی است و پیشرانه الکتریکی حداکثر توان ۲۰۴ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن. متر را ارائه می‌دهد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • شترگاوپلنگ به بازار خودروی ایران رسید | نیسان ترا ۲.۹ میلیارد تومان
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست
  • تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت