Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-19@05:27:47 GMT

◄ عکسی که کمتر کسی از گمرک بازرگان دیده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۳۴۶

تین نیوز

«محمد شیخ خان» راننده فعال در بخش ترانزیت جاده‌ای با ارسال عکس پیوست برای تین نیوز نوشت: بی‌تردید کسی تاکنون گمرک مرزی بازرگان را این چنین خلوت ندیده بود.

عکس مربوط روز گذشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گمرک بازرگان راننده ترانزیت ناقل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۹ درصدی درآمد گمرک جلفا

آقای خلیلی گفت: درآمد این گمرک در ۱۱ ماهه گذشته از ۲۲ هزار و ۶۱۵ میلیارد و ۵۵۸ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۸۷۹ ریال به ۳۳ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۴۰۷ ریال افزایش یافت.

وی به آمار واردات در این گمرک نیز اشاره و اظهار کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۲۸۹ هزار و ۲۴۵ تن کالا به ارزش ۷۷۰ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۹۲۵ دلار در چهار هزار و ۱۲ اظهار نامه از طریق این گمرک وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۴۱ درصد و از نظر ارزش دلاری ۳۶ درصد بیشتر شد.

آقای خلیلی میزان صادرات از این گمرک را در ۱۱ ماهه گذشته ۲۹۰ هزار و ۶۶۰ تن اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافت و ۱۶۷ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۲۸۸ دلار از این طریق عاید کشور شد که این رقم نیز ۲۴ درصد نسبت به ۱۱ ماهه گذشته افزایش داشت.

مدیرکل گمرک جلفا به میزان ترانزیت انجام شده از این گمرک در مدت یاد شده نیز اشاره کرد و گفت: ۵۰۳ هزار و ۵۰۳ تن با مبدا این گمرک به مقصد‌های مختلف خارج شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی حدود یک درصد بیشتر شده که ارزش دلاری کالا‌های خارج شده ۸۱۵ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۶۷۴ دلار بوده که ۱۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

آقای خلیلی ارزش دلاری کالا‌های ترانزیتی با مبدا خارجی به این گمرک را یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۸۴ هزار و ۵۰۷ دلار اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با ۱۱ ماهه گذشته ۲۱ درصد کمتر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرک‌های استان بوشهر
  • صادرات ۱۵۰ میلیون دلاری از گمرک زبرخان
  • ایستگاه صادراتی گاز بازرگان راه‌اندازی و تحویل شد
  • افزایش ۳۰ درصدی ورود به کشور از طریق مرز بازرگان
  • استان یزد بیش از 1 میلیارد دلار کالا صادر کرد
  • صادرات استان البرز از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان کشف شد
  • رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد
  • افزایش ۴۹ درصدی درآمد گمرک جلفا