Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند طی روزهای گذشته انتشار اخبار استعفای شاپور محمدی با تکذیب مراجع ذیربط همراه بود اما دیروز هیچ یک از منابع خبری این موضوع را تکذیب نکردند.  

 

 

 

 

 

اخبار اقتصادی- امروز اما خبرهای رسیده حکایت از پذیرش استعفای شاپور محمدی از ریاست سازمان بورس اوراق بهادار دارد.   گفته می شود حسن قالیباف اصل، مدیرعامل سابق شرکت بورس اوراق بهادار تهران، که حدود یک دهه مسئولیت این رکن مهم بازار سرمایه را در اختیار داشت، مهمترین گزینه برای جانشینی وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  قالیباف نیز دیروز در تماس برخی خبرنگاران با وی این موضوع را تکذیب نکرد. امیرهامونی مدیرعامل فرا بورس دیگر گزینه مطرح شده برای تصدی این سمت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تکذیب بورس بورس بورس اوراق بهادار بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا

براساس آنچه که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از کارنامه‌ی روش نوین تامین نقدینگی این سازمان در سال ۱۴۰۲ ارائه کرده، ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحد‌های زیرمجموعه ایمیدرو طی سال گذشته در بورس کالا، از ۱۴۷ هزار میلیارد ریال (١۴ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان) عبور کرده است.

به گزارش ایسنا، گواهی سپرده شمش طلا، روشی نوین در جذب نقدینگی و منابع مالی در حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ابداع و با همکاری بورس کالا و یکی از بانک‌های کشور (به عنوان خزانه‌دار)، از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا

طبق آمار شده توسط ایمیدرو از عملکرد سال ١۴٠٢، در مجموع سالی که گذشت بالغ بر ۴۲ میلیون و ۱۰۴هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴۷هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال (بالغ بر ١۴ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان) معامله شد که برابر با ۴۲۱۰ کیلوگرم شمش فلز زرد رنگ بوده است.

طبق آمار، کل "شمش عرضه شده" ایمیدرو (مربوط به واحد‌های طلای موته و زرشوران) ١٨٢۵ کیلوگرم بوده در حالی که "معاملات انجام شده" بر روی اوراق گواهی سپرده، با رشد بیش از دو برابری به ۴٢١٠ کیلوگرم رسیده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد