Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:31:31 GMT

فعالیت ورزشی در زمین‌‎های خاکی همدان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۵۵۶

فعالیت ورزشی در زمین‌‎های خاکی همدان ممنوع است

سعید پناه آبادی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حتی از معتمدان ورزش مناطق مختلف شهر همدان نیز خواسته ایم تا با توصیه های لازم ، کودکان و نوجوانان را از فعالیت گروهی نظیر"فوتبال گل کوچک" در کوچه ها منع کنند.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی چمن های مصنوعی سطح پارک ها که به ورزش محلات اختصاص دارد نیز تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناه آبادی با تاکید بر اینکه اجازه فعالیت در زمین های خاکی محلات در دوره شیوع کرونا داده نشده است، گفت: تمامی تیم ها و گروه های ورزشی محلات نیز همکاری لازم را داشته اند.

مسوول توسعه ورزش محلات همدان خاطرنشان کرد: تعطیلی فعالیت های ورزشی در شرایط شیوع کرونا باعث شد تا زمان لازم برای برنامه ریزی در راستای اجرا و تقویت زیرساخت های ورزش محلات مهیا شود.

وی افزود: ترمیم و بازسازی زیرساخت های ورزش محلات مختلف شهر همدان در این مدت اجرایی شد.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: همچنین بازدید میدانی را از زمین های محلات داشتیم تا گزارش های لازم از وضعیت تعمیر و ترمیم آنها جمع آوری شود.

وی با اشاره به اقدام جهادی ورزش محلات در سم زدایی و ضدعفونی کردن محله های مختلف سطح شهر همدان گفت: اعضای کمیته های زیرمجموعه ورزش محلات در این برنامه حضوری چشمگیر داشته اند.

هم اکنون ۱۰ هزار ورزشکار و مربی در ورزش محلات شهر همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا همدان محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا همدان محلات فوتبال ویروس کرونا همدان محلات ورزش محلات شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!

به گزارش خبرگزاری مهر، جینگلیانگ لی، آزاده نیلغاز و همکارانش در استرالیا ابزاری ساختند که می‌تواند از روی عرق بدن، برق تولید کند. این ابزار قادر انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند را تامین کند. آن‌ها به دنبال راهی هستند که حتی اگر بدن عرق نکرد نیز این دستگاه برق تولید کند. تنفس یکی از گزینه‌های احتمالی آن‌ها برای تولید برق است.

در مقاله‌ای که به تازگی در نشریه Device منتشر شده است، محققان دانشگاه دکین جزئیات مربوط به ساخت نانوژنراتور هیدروالکتریک را ارائه کردند، نانوژنراتوری که به صورت پوشیدنی استفاده می‌شود و می‌تواند نیاز انرژی ادوات پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند را تامین کند. این دستگاه با کمک نانومواد رسانا و از روی تبخیر عرق اقدام به تولید برق می‌کند.

تا پیش از این مکانیک نانوژنراتورهای هیدروالکتریک چندان شناخته شده نبود. با این حال، این فناوری جدید نانوورق‌های Mxene را با پشم ترکیب کرده یک مؤلفه الکتروشیمیایی فعال ایجاد کرده است.

جینگلیانگ لی از محققان این پروژه می‌گوید: « وسیله کوچکی را تصور کنید که می‌توانید مانند دستبند یا هدبند بپوشید؛ این ابزار از عرق شما برق تولید می‌کند. این دستگاه فقط به مقدار کمی عرق برای کار کردن نیاز دارد فقط چند قطره برای پوشاندن سطح دستگاه کافی است. هرچند این دستگاه برای تولید جریان به عرق نیاز دارد، اما از آنجا که دستگاه به خازن وصل شده است، جریان تولید شده را می‌تواند ذخیره کند. بنابراین لازم نیست که فرد به صورت دائمی عرق کند! مشابه با تولید برق خورشیدی، جریان تولید شده را می‌توان به تدریج در یک دستگاه دیگر ذخیره کرد.»

آمارها نشان می‌دهند که بیش از نیمی از استرالیایی‌ها تناسب اندام خود را با تلفن هوشمند، ساعت هوشمند یا ادوات دیگر ردیابی می‌کنند.

قبل از اینکه این فناوری برای فروش عمومی تجاری‌سازی شود، توسعه بیشتری لازم دارد. با این حال، به نظر می‌رسد این دستگاه نوید ابزاری آسان و کم‌هزینه برای ساخت باشد. با نگاهی به آینده، این تیم تحقیقاتی امیدوار است راهی پیدا کند که در صورت عرق نکردن هم دستگاه بتواند برق تولید کند. لی می‌گوید که آن‌ها به دنبال توسعه این دستگاه هستند تا بتواند از رطوبت تولید شده توسط تنفس، برق تولید کند.

کد خبر 6086107 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • اجرای طرح‌های عمرانی درخواستی دانش آموزان فیل آبادی
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند