Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:32:04 GMT

امنیت عمومی کشور مرهون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۵۷۹

امنیت عمومی کشور مرهون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: وزارت اطلاعات از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری، پای نهادن در صحنه‌های خطیر پاسداری از آسایش و امنیت جامعه و نگاه تیزبین همواره توطئه‌های بدخواهان امنیت کشوررا ، نقش در بالاترین سطح در امنیت و افزایش همبستگی و سلامت جامعه کوشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امنیت و ثبات  با ارزش‌ترین سرمایه مادی و معنوی ایران اسلامی است که از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به‌خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور تامین شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در عین حال که درکانون ناامنی ها و در مرکز شرارت‌های استکبار جهانی، صهیونیست ها و آل سعود قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است که این مهم با رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است. 
آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌اندیشند و در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند. 
وی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده‌اند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امنیت و آرامش، زیر ساخت و مقدمه اعتلای کشور در تمام زمینه ها است و در جامعه ای بدون این زیر ساخت ها و چتر امنیتی، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی حاصل نمی شود.  
۱۵ شعبان سالروز تولد امام زمان (عج) با عنوان روز سربازان گمنام آن حضرت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی امام جمعه اراک وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی امام جمعه اراک وزارت اطلاعات استان مرکزی امام جمعه اراک وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به روز ارتش در ۲۹ فروردین، گفت: ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش ضمن اشاره به روز هشتم شوال، اظهار داشت: 99 سال پیش وهابیت که عامل انگلستان بودند، قبور ائمه ما در بقیع را تخریب کردند.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع تا به اندازه‌‌ای آن زمان در ضعف بودند که نتواستند به این جسارت و کار مستقیم پاسخ دهند و اگر چه به ظاهر تیم به سرپرستی هویدا به عربستان اعزام شدند، اما اقدام موثری در این زمینه صورت نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حفظ ارتش جمهوری اسلامی‌، ابراز داشت: ارتش قبل از انقلاب برخلاف آیه و دستور قرآن کریم بود، چرا که قرآن دستور داده آنقدر قوی شود تا دشمن از شما بترسید، اما پیش از انقلاب این گونه نبود و این سوال مطرح است که چرا ارتش نتوانست از تاج و تخت شاهنشاهی دفاع کند و یکی از مهمترین دلایل آن امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ارتش برادر ملت است، گفت: 14 روز بعد از روز جمهوری اسلامی پیامی از سوی امام راحل صادر کرد و دستور دادند روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و امروز بااطمینان می‌گوییم ارتش در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند.

حسینی تصریح کرد: آخرین اقدامی که ارتش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و دنیا را به تحسین وا داشت، هدف قرار دادن امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل بود و با اقتدار منهدم کرد در حالی حالی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل و هم‌پیمانانش تمام توان خود را برای حفظ امنیت خود به‌کار گرفت در حالی که توانست در مقابل بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی مقابله کند و این فرق ارتش جمهوری اسلامی قبل و پس از انقلاب است و از سوی دیگر نیز باید در رأس به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز دستور مقام معظم رهبر همان دستور امام زمان است، افزود: لازم است انس خود را با قرآن کریم و امام زمان(عج) بیشتر کنیم؛ دیر یا زود ظهور رخ می‌دهد و ما می‌توانیم در این ظهور نقش ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه در راستای ظهور امام زمان(عج) است که باید در این راستا خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و راه را پس از ظهر امام زمان با قدرت در پیشش بگیریم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است