Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش همشهری آنلاین به نقل از فارس، برخی رسانه ها بامداد پنجشنبه به وقت تهران از ابتلای اعضای دربار آل سعود به ویروس کشنده کرونای جدید خبر دادند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشته نزدیک به ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این نفرات جزو اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی نیستند. 

به ادعای این رسانه، «شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» استاندار شهر «ریاض» نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.

همچنین گفته می شود که «ملک سلمان» پادشاه ۸۴ ساله عربستان نیز از بیم ابتلا به کرونا خود با خارج شدن از کاخ اصلی خود، به یک کاخ دور افتاده نزدیک شهر «جده» کنار دریای سرخ قرنطینه رفته است.

این منبع خبری به نقل از نیویورک تایمز نوشت که سفارت عربستان در واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.

این در حالی است که «توفیق الربیعه» وزیر بهداشت عربستان سعودی نیز چهارشنبه مدعی شد که ریاض با «شفافیت کامل» با بحران کرونا برخورد می‌کند. وی گفت که بر اساس این پژوهش‌ها انتظار می‌رود شمار مبتلایان طی هفته‌های آتی حداقل به ۱۰ هزار نفر و حداکثر به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 499402 برچسب‌ها كروناويروس عربستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) و استقبال از پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سه شنبه چهارم اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا با حضور هیئت اعزامی آستان قدس رضوی و ایرانیان دوستدار حریم اهل بیت علیهم السلام در محل رایزنی کشورمان برگزار شد.

در این مراسم حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، گفت: عشق به اهل بیت (ع) بویژه امام رضا(ع) همواره در قلب ایرانیان موج زده است.

ارزانی افزود: استقبال از پرچم متبرک آستان علی بن موسی الرضا(ع) جلوه ای از ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت است و این ارادت از هویت دینی و مذهبی ما نشأت گرفته است.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر جمعی از اندیشمندان و فعالان فرهنگی بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی به مالزی سفر کرده‌اند که تبادل تجربیات مشترک در زمینه های قرآنی، چاپ کتاب قرآن مشترک، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین از اهداف این سفر است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز خدمت به بارگاه مطهر رضوی را توفیق بی‌مانندی دانست و گفت: خدمت به خاندان اهل بیت علیهم السلام عزت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه وجود حرم امام رضا علیه السلام در ایران بزرگ ترین ظرفیت معنوی، معرفتی، فرهنگی و ایمانی است، گفت: ظرفیت معنوی و فرهنگی که در حرم رضوی وجود دارد موجب شده تا زائرانی که جهت زیارت به حرم مشرف می‌شوند، این نقطه را شروع تحول فردی خود قرار دهند.

در ادامه این برنامه قرائت دعای توسل و مداحی به همت حسین تفرشی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بازدید از موزه شهر ملاکا، دیدار با مدیران بنیاد نشر و کتابت قرآنی رستو و بازدید از این مجموعه، بازدید از مرکز هنرهای اسلامی مالزی، بازدید از کالج اسلامی الصوفا و دیدار با تامان داتو احمد رازلی و پاسداشت وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) از برنامه های این هیئت به مالزی است.

دیدار و گفتگو با سفیر جمهوری اسلامی در مالزی با حضور میهمانانی از بنیاد رستو، اهدای فرش منقش به تصویر داتوک عبداللطیف از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مالزی و بازدید از مجموعه کتابخانه و نمایشگاه علمی تمدنی الحمرا ایستک در کوالالامپور از برنامه‌های هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در چهارشنبه (5 اردیبهشت) است.

در بازدید از بنیاد قرآنی رستو و دیدار با پروفسورعبداللطیف رئیس بنیاد رستو؛ قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.

دیگر خبرها

  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع