Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع به روزنامه نیویورک تایمز گفتند، تعداد اعضای خاندان سلطنتی عربستان که احتمالا به کرونا مبتلا باشند، به ۱۵۰ تن می‌رسد.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از مقامات مسؤول در بیمارستان تخصصی ملک فیصل که به مداوای اعضای خاندان سلطنتی اختصاص داده شده، نوشت: حدود ۵۰۰ تخت جهت احتمال بستری شدن اعضای خاندان سلطنتی و افراد نزدیک به آنها تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت، نسخه‌ای از یادداشت داخلی کادر بیمارستان را دریافت کرده که در آن آمده دستوراتی برای آماده سازی پذیرش افراد وی آی پی از سراسر عربستان صادر شده است.

در این یادداشت داخلی آمده است: ما تعداد مواردی که پذیرش خواهیم کرد را نمی‌دانیم اما در آماده باش کامل هستیم. دستوراتی برای انتقال موارد مزمن از بیمارستان در اسرع وقت و اقدامات برای مداوای مبتلایان از سوی پزشکان در هر مکان دیگری وجود دارند و این برای ایجاد فضای لازم جهت پذیرش اعضای خاندان سلطنتی است.

این روزنامه به نقل از دو پزشک که با بیمارستان ملک فیصل در تماس بوده و به خاندان سلطنتی نیز نزدیک هستند،‌ نوشت: شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود امیر ریاض پس از ابتلا به کرونا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

به نوشته این روزنامه، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در پی شیوع کرونا خود را در کاخی در جزیره‌ای واقع در سواحل دریای سرخ در نزدیکی جده قرنطینه کرده است.

این روزنامه در پایان می‌افزاید، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و برخی از وزیران نیز خود را در منطقه‌ای دور دست در نزدیکی دریای سرخ قرنطینه کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031zP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عریستان اعضای خاندان سلطنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • آیا دختر پادشاه اردن در رهگیری پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ | شاهزاده سلما کیست؟
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر