Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:41:06 GMT

تصاویر/صدای پای بهار در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۶۸۳

تصاویر/صدای پای بهار در همدان

در این گزارش تصاویری از طبیعت بهاری همدان را مشاهده می فرمایید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهار فرا رسیده است و دشت‌ها بوی شکوفه می‌دهند، جوانه‌های درختان با نوازش نسیم ملایم بهاری جان می‌گیرند و زمین، در انتظار رویش دوباره و معجزه طبیعت است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار

مرضیه یونسی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی در بهار به پرداخت یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

او گفت: شعبه اول بدوی شهرستان بهار به پرونده قاچاق سه هزار و ۱۹۵ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) پیرامون کشف محموله کودهای شیمیایی از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

او گفت: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ، تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و گفت: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

یونسی گفت: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

او گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طبیعت بهاری زیر کوه، مقصدی برای گردشگری
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم
  • برای بهار 1403 چگونه عطر انتخاب کنیم؟