Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تدریس مجازی بیش از ۹۰ درصد دروس تئوری به دانشجویان این دانشگاه گفت: تجربه این کار در دوران پساکرونا نیز می‌تواند ادامه پیدا کند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در برنامه رادیویی «صبح و گفتگو» با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا تحولات بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد کشور‌ها ایجاد کرده است گفت: گرچه اقدامات خوبی در راستای تحول کسب و کار‌های آموزشی و اینترنتی از قبل انجام شده بود، اما آن نیروی محرک لازم برای استفاده از این پتانسیل تا به حال وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: امروز شرایطی ایجاد شده که باید به سمت برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مجازی حرکت کنیم و البته تجربه این کار در دوران پساکرونا نیز می‌تواند ادامه پیدا کند.
فتوحی با اشاره به گسترش زیرساخت‌های اولیه برای برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: ما حتی اگر مجبور باشیم ترم را با همین آموزش‌های مجازی به پایان برسانیم قطعاً این آمادگی را داریم و بیش از ۹۰ درصد از دروس تئوری دانشگاه را توسط آموزش‌های مجازی با نظارت کامل و کیفیت بالا ارائه داده‌ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاس های مجازی کرونا دانشگاه شریف دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از افزایش نرخ ۱۴ درصدی کرایه اتوبوس درون‌ شهری خبر داد.

«مهدی فعالی» در خصوص جزئیات این افزایش قیمت گفت: نرخ اتوبوس شهری در یزد با کارت شهروندی که پیش از این یک هزار و ۷۵۰ تومان بود با افزایش ۱۴ درصدی به دو هزار تومان افزایش یافته و این نرخ بدون کارت از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به چهار هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: نرخ حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری یزد در تمام مسیرها دو هزار تومان است و نرخ حمل و نقل در مسیرهایی چون محمدآباد، فهرج، روستاهای اطراف شهر یزد و مسیرهای طولانی‌تر، نرخ بالاتری دارند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: افزایش نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری نیز در حال بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر یزد است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه میزان افزایش نرخ مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های یزد مشخص خواهد شد.

فعالی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری فعال در یزد گفت: هم اکنون ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود و زمان انتظار که باید بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه باشد اکنون به طور متوسط ۳۰ دقیقه است.

وی گفت: امسال ۳۳ اتوبوس و مینی‌بوس شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و پنج اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو هستند به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یزد اضافه می‌شود که میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد؛ ضمن اینکه از مینی‌بوس‌ها در مسیرهایی با مسافر کمتر استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • لحظه نجات کودک ایرانی ۲ ساله در حالی که یخ زده بود | تصاویر
  • ببینید| لحظه نجات کودک ۲ ساله در حالی که یخ زده بود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی+ تصاویر
  • نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت