Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:26:01 GMT

۳۰ورزشکار صومعه سرائی خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۷۶۱

۳۰ورزشکار صومعه سرائی خون اهدا کردند

جمشید رستگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به مناسبت هفته جوان و نیمه شعبان جمعی از ورزشکاران با اهداء ۳۰ واحد خون به نیازمندان این ماده حیاتی

در این کار خیر شرکت کردند.
وی اظهار داشت: اهداکنندگان خون بویژه در این شرایط سخت که بسیاری از هموطنان ما نیاز مبرم به خون دارند در واقع قهرمانانی هستند که جان بیماران تالاسمی، سرطانی بدخیم و هموفیلی را نجات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود : بر اساس اعلام مسئولان تمامی مراکز انتقال خون تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می‌کنند و تمام تجهیزاتشان ضد عفونی و استریل شده تا اهدا کنندگان با اطمینان خاطر خون اهدا کنند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت، ۳۲هیات ورزشی، ۷هزار ۳۲۵ وزشکار سازمان یافته ۱۸ سالن ورزشی و یک استخر شنا سرپوشیده دارد و در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان انتقال خون خون اهدا صومعه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: مردم استان اصفهان در سال گذشته ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در ۱۱ مرکز انتقال خون استان اصفهان اهدا کردند.

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار اهدای خون در استان اصفهان در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۵ هزار و ۲۳۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ نفر موفق به اهدای خون در ۱۱ مرکز اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به افزایش ۷ درصدی افزایش اهدای خون در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: حدود ۳.۵ درصد از اهدا کنندگان خون استان اصفهان خانک و مابقی آقا بودند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، به ازای هر یک هزار نفر جمعیت استان اصفهان، ۲۷ نفر اهدا کننده خون داشتیم که بیشترین اهدای خون نسبت به هر یک هزار نفر جمعیت در طول تاریخ انتقال خون استان بوده است.

دهراب پور خاطرنشان کرد: در سال گذشته هیچ عمل جراحی در استان اصفهان به دلیل نبود فرآورده خونی لغو نشده و این انتظار را داریم در سال ۱۴۰۳ بیش از گذشته، مردم ایثارگر استان اصفهان، نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی را فراموش نکنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • تنگ بنیون بهشتِ گردشگری بوشهر
  • سمیرم شهر چشمه‌های جوشان و آبشارهای زیبا
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • شکوه تماشایی آبشار بیشه پس از بارش شدید باران