Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با اشاره پویش ملی در خانه بمانیم و استقبال مردم از خرید‌های اینترنتی گفت: در این مدت خرید‌های اینترنتی مردم از استان‌های دیگر ۴۰ درصد و از داخل استان ۱۰ درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کارمندان پست استان بدون حتی یک روز تعطیلی در ایام شیوع کرونا در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند افزود: تمامی امکانات اداره پست برای این موضوع به کار گرفته شده است.

بلالی اضافه کرد: مردم در خرید اینترنتی شماره تلفن فروشنده، سایت ارائه دهنده خدمات و اصالت کالا را بسنجند و از فروشگاه‌هایی خرید کنند که مجوز فروش اینترنتی کالا را دارند.

او همچنین با اشاره به فعالیت بسیاری از اپلیکیشن‌ها در زمینه فروش اینترنتی ادامه داد: از اقدامات دولت در زمینه تشویق مردم به خرید اینترنتی و استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌توان به آموزش واحد‌های صنفی و کسب و کار‌های سنتی با هدف ورود به فروشگاه‌های اینترنتی، عرضه اینترنت رایگان به مردم، گفتگو با تولیدکنندگان و شرکت‌ها برای همکاری و عرضه کالاهایشان در فروشگاه‌های اینترنتی، تسهیل شرایط خرید برای مردم وکمک دولت برای تنوع کالایی در فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه با شرکتی خصوصی و شبکه بهداشت و با همکاری استانداری انجام شده که طبق آن ملزومات کرونا شامل دستکش، ماسک، موادضدعفونی‌کننده و... از طریق یک اپلیکیشن برای مردم ارسال می‌شود و مردم با ورود به این اپلیکیشن و درخواست با استفاده از کد ملی و کد پستی و پرداخت هزینه موارد درخواستی خود را درب منزل دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید اینترنتی ارتباطات و فناوری اطلاعات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری