Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه CorrieroDelloSport گزارش داده است باتوجه به سن و سال بالا و همچنین شرایط نامطلوب بازیکنان خط حمله ناپولی، سردار آزمون در تابستان به جمع ناپلی ها ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخبار زیادی پیرامون انتقال سردار آزمون به ناپولی وجود داشته است. ستاره ایرانی خط حمله تیم زنیت که این فصل عملکرد بسیار خوبی در این تیم ثبت کرده، حالا از نگاه روزنامه CorrieroDelloSport یکی از گزینه های خط حمله ناپولی محسوب می‌شود و امکان انتقال او در تابستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است:

«خوزه کایخون ۳۳ ساله است و دریس مرتنز نیز سال آینده به این سن خواهد رسید. فرناندو یورنته ۳۵ ساله شد و توان کافی را ندارد. امین یونس هم ۳۴ در آگوست گذشته ۳۴ ساله و این یعنی نیازهایی در تیم به وجود آمده که امکان تغییر شکل تیمی ناپولی را ایجاد کرده است».

در ادامه با اشاره به این که در زمستان، سردار آزمون گزینه خرید تیم ناپولی برای خط حمله بود، آمده که او مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ است و به خاطر این که شهروند غیر اروپایی است، خریدش کار آسانی نخواهد بود. اما ژیانتولی و گتوزو مدیر ورزشی و سرمربی تیم ناپولی به این بازیکن علاقه مند هستند و همچنین مالک باشگاه نیز نظر مثبت خود را اعلام کرده است.

گفته شده که دی لورنتیس مالک باشگاه در ژانویه مذاکرات ابتدایی را با آزمون انجام داد اما مذاکرات در همان حالت باقی ماندند و حالا احتمال دارد دوباره امکان مذاکره و انتقال به وجود بیاید. این در حالی است که از یوویچ مهاجم صربستانی رئال به عنوان دیگر گزینه خرید ناپلی ها نام برده می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آزمون سردار آزمون آزمون اخبار لژیونر سردار آزمون خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است

گولر تا به این لحظه تمایلی به جدایی از رئال مادرید نشان نداده است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، آردا گولر تا به این لحظه هیچ درخواستی مبنی بر جدایی از رئال مادرید نداشته و تمایلی به ترک این تیم نشان نداده‌است. این ستاره ترکیه‌ای می‌خواهد به دور از حواشی، تنها روی هفته‌های سرنوشت‌ساز پیش رو تمرکز کند و سپس برای شرکت در یورو ۲۰۲۴، آمادگی خود را به بالاترین سطح برساند. در نتیجه حتی اگر قرار باشد مذاکره‌ای بین رئال مادرید و نمایندگان گولر بر سر آینده این بازیکن جوان صورت بگیرد، زمان آغاز آن به پایان فصل جاری موکول خواهدشد.

تکذیب شد: تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • فابریتزیو رومانو تکذیب کرد: آردا گولر درخواست جدایی نداده‌است
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد